2019-04-30

Everything Circles #13


For the background of this card I used a gel print. I explained in this blogpost how I made it.

De achtergrond van dit kaartje sneed ik uit een gel print. Hoe ik die maakte kon je in deze blogpost lezen.

The stamps I used on this card are from the Mini Media Marks set by Tim Holtz.

De stempels die ik hier gebruikte komen uit de Mini Media Marks set van Tim Holtz.

I bought the embellishment at a local craft fair, at a booth where beads were sold.

Deze versiering vond ik op een hobbybeurs bij een stand waar kralen verkocht werden.

Stamps
Stampers Anonymous Tim Holtz Collection: Mini Media Marks CMS364
Darkroom Door: Simple Sayings Vol 2

4 comments:

  1. De cirkelmaand zit er op. Je toonde heel wat mooie dingen rond dit thema. Weer een pareltje, deze kaart!

    ReplyDelete
  2. Geweldig is dit! Wat een effect hè, zo gaaf!

    ReplyDelete
  3. Wauw, weer een supermooie cirkelkaart, prachtige achtergrond en heel toffe stempels ! Groetjes, Enny

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!