2019-04-17

Sentiment Stamps Friendship #2

This is another card I made for Darkroom Door using the new Friendship Sentiment Stamps.

Opnieuw een kaartje dat ik maakte voor Darkroom Door met de nieuwe Friendship Sentiment Stamps.

I started by applying green, blue, pink and orange stripes to a gel printing plate. I pulled both a print and a ghost print and used the ghost print to cut a card panel out. I stamped the text randomly using StazOn Ink Teal Blue.

Groene, blauwe, roze en oranje strepen aangebracht op de gel printing plate en daar een aantal afdrukken van gemaakt. Voor deze kaart gebruikte ik een ghost print. Daarna de tekststempel hier en daar gedeeltelijk afgedrukt met StazOn Inkt Teal Blue.

I stamped the flower on a scrap of mixed media paper with pink, orange and green paint. I used my MISTI to add layers of paint. I extended the stem of the flower by hand using green paint and a small brush. After cutting out I adhered the flower to the card using 3D dots.

De bloem op een stukje mixed media papier gestempeld met roze, oranje en groene verf. Ik gebruikte mijn MISTI, zo kon ik de verschillende kleuren in laagjes stempelen. De steel langer gemaakt met een penseel en groene verf. Na het uitknippen de bloem op de kaart geplakt met 3D dots.


I stamped a single sentiment from the Sentiment Stamps Friendship on a white tag and used a piece of ribbon to attach it to the stem of the flower.

Eén van de wensen van de stempelset apart gestempeld op een klein wit label. Een restje lint gebruikt in bijpassende kleuren om het label aan de steel van de bloem te bevestigen.

Stamps Darkroom Door:

Dina Wakley Media Paint: Ocean, Turquoise, Lime, Blushing, Cheddar
Talens Amsterdam Acrylics: Persian Rose

3 comments:

  1. Als ik dit zie denk ik dat ik meer met verf wil werken, al zou me dat nooit lukken zoals op jouw kaarten, supermooi weer!

    ReplyDelete
  2. Weer een super-prachtige kaart, zo mooie kleuren, mooie teksten en een prachtige bloem ! Fijne Paasdagen ! Enny

    ReplyDelete
  3. Gaaf zoals je de teksten verwerkt hebt op deze kaart! Topkaartje weer.

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!