2013-12-08

CAS on Sunday #23 'Christmas'

De voorlaatste uitdaging van het jaar gaat vandaag van start bij CAS on Sunday. Het thema deze keer is - hoe kan het ook anders - 
Kerstmis

Time for a brand new challenge at the CAS on Sunday blog today. Theme for the 23nd challenge is -what else could it be- 
Christmas 

Ik  maakte onderstaand kaartje als voorbeeld voor de challenge.

I made the card below as a sample for the current challenge.

Het frame gestempeld en bijgekleurd met Distress Inkt 'Picked Raspberry' en een waterpenseel.
De boompjes gestempeld met 'Ripe Persimmon'.
Het was lang geleden dat ik nog een touwtje knoopte op een kaart :)

After stamping the frame I added some color with Distress Ink 'Picked Raspberry' and a water brush.
Stamped the trees with 'Ripe Persimmon'.
It's been a while since I fiddled with cord and beads :)

Oranje en fuchsia vind ik superkleuren samen!

I do like the orange/red color combination.

Stamps Darkroom Door: 
Stitched Christmas
Frame Stamp

Zin om ook een keer mee te doen? Ga dan vlug naar het CAS on Sunday challenge blog om alle details te lezen en meer inspirerende voorbeelden van het design team te bekijken. Er hangt ook een leuke prijs aan vast!
Veel succes!


If you fancy joining our challenge go to the CAS on Sunday design team blog to read all about the details and to see more inspiring samples by the design team members. There is a prize to win too!
Good luck!

21 comments:

  1. Wow, wat is dit weer knap! Zo een mooie kleuren!!!
    groetjes

    ReplyDelete
  2. Prachtig! Gaaf dat frame en oranje en fuchsia zijn inderdaad heel mooi samen.
    Fijne zondag, Ellen

    ReplyDelete
  3. heel erg leuk !niet traditionele kleurtjes, helemaal geslaagd !
    grtjs,martina
    x

    ReplyDelete
  4. Het touwtje mooi én perfect geknoopt ; parels de perfecte match met de kleuren van inkten!
    Opnieuw een beauty.

    ReplyDelete
  5. Wow, heel mooi!! Prachtige kerstkaart, in kleuren waar je niet meteen aan zou denken als het over kerstmis gaat. Subliem geknoopt touwtje met kralen!

    ReplyDelete
  6. En jouw blogbanner wordt ook steeds mooi aangevuld!

    ReplyDelete
  7. Ik vind hem weer helemaal te gek. Die kleuren zijn inderdaad super bij elkaar.

    Gr. GZ

    ReplyDelete
  8. Mooie kleurensamenstelling en de kaart is erg mooi geworden.

    groetjes Bianca

    ReplyDelete
  9. Prachtig in heel bijzonder mooie kleuren!!

    ReplyDelete
  10. Wow, weer zo'n prachtig kaartje met een super mooie kleurencombinatie! Touwtje ook helemaal leuk!
    Liefs, Wilma

    ReplyDelete
  11. Nu weet ik niet waar ik het eerst over zal juichen, het leuk geknooptebijzonder touwtje met kralen, de wow-kleuren, het mooie kader met rafeltjes. Ach, laat ik maar zeggen dat het een mooitje is ;D

    ReplyDelete
  12. Supermooi kaartje!
    Fijne zondagavond, groetjes Mariken xx

    ReplyDelete
  13. Super tof kaartje! Zoals je weet ben ik dol op roze. Maare... dat touwtje met kraaltjes is zo mooi! En ik ben ook weg van de tekststempel.

    Liefs Sanne

    ReplyDelete
  14. De kleurencombinatie vind ik heel mooi! Prachtig ook met de kralen!

    ReplyDelete
  15. Alweer zo'n prachtexemplaar en zo mooi afgewerkt.

    ReplyDelete
  16. Zeer fraai en geslaagde kaart!
    Groetjes Debby

    ReplyDelete
  17. Zeer speciaal en gewaagd om dat stukje touw over de kaart te laten lopen. Geeft een prachtig resultaat!

    ReplyDelete
  18. Prachtige kaart!! Wat is dat roze mooi tegen dat wit! Ook het kadertje vind ik supermooi en de kraaltjes aan het touwtje met het sterretje maken het geheel gewoon af!! Groetjes, Linda

    ReplyDelete
  19. Prachtig! En heerlijk roze, zo heb ik het graag ;-) hihi

    ReplyDelete
  20. oooooo, wat mooi!! Een schilderijtje, echt schitterend!

    ReplyDelete
  21. So pretty! Love the colors!! :)

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!