2013-12-07

A Silver Tree

Voor dit kerstkaartje heb ik zilver met fuchsia gecombineerd.

On this Xmas card I combined silver with fuchsia.

Reepjes glittertouw geknipt en deze van groot naar klein op de kaart bevestigd met mini nietjes.

Cut pieces of tinsel twine and attached these to the card with mini staples.

De bloempot gestempeld en de afdruk ingekleurd met Distress Inkt 'Picked Raspberry'.

Stamped the flower pot and added some color with Distress Ink 'Picked Raspberry'.

Onderaan een rijtje mini pomponnetjes geplakt.

Glued a row of mini pompons at the bottom of the card.

Stamps
Art Impressions: Flower Pot
Darkroom Door: Christmas Reindeer

Tim Holtz Idea-ology: Tinsel Twine 'Silver'

23 comments:

  1. Geweldig wat een super idee!! Alle kaartjes van hier onder zijn ook echt te gek :) wij houden ervan!

    Wij wensen je een fijn weekend toe!
    Lieve groetjes van ons 2'tjes

    ReplyDelete
  2. Wat ontzettend leuk Anneke, en door het gebruik van het glitterdraad meteen erg feestelijk, leuk....lieve groetjes Miranda

    ReplyDelete
  3. Prachtig !!!

    Groetjes en een fijn weekend!!
    Maria

    ReplyDelete
  4. Gaaf en een heel leuk idee!
    Fijne avond, Mariken.

    ReplyDelete
  5. Geweldig! Hoe krijg je het weer verzonnen. Ik ga vanavond denk ik een van je andere ideeën maar weer eens uitvoeren. Ze gingen lekker snel, zijn erg leuk en ik moet er helaas nog een paar ;-)
    Groetjes en fijne avond!
    Debby

    ReplyDelete
  6. Kerstboomvariatie genoeg hier! Deze is ook weer heel mooi. Leuk gedaan met een rij pomponnetjes onderaan.

    ReplyDelete
  7. Geweldig deze glitterboom!
    Groetjes, Ellen

    ReplyDelete
  8. Geweldig idee dat glitterlint! Wat een hoop mooie kerstbomen heb ik al bij je gezien! Fijn weekend, Gerrina

    ReplyDelete
  9. Ziet er prachtig uit

    ReplyDelete
  10. Wat een geweldig mooi kaartje Anneke, prachtig dat zilver in combinatie met het fuchsia, stijlvol!!

    ReplyDelete
  11. weer een mooie kerstboom. Dat subtiele rode randje past ook perfect, heel geslaagd.

    ReplyDelete
  12. Mooie kaarten Anneke, ik vind je header ook super mooi!

    ReplyDelete
  13. Wat een leuke kerstkaart! Heb die bloempotstempel ook. Zou die beter ook nog eens bovenhalen, want zo'n combinaties vind ik zeer mooi! Groetjes, Linda

    ReplyDelete
  14. Jee....waar haal je al die ideeën vandaan Anneke!
    Wat een leuk idee weer!
    Tof kaartje!

    ReplyDelete
  15. Mooooooi.
    Ik weet nooit zo goed waar ik die pompoentjes voor moet gebruiken, maar jij hebt ze heel mooi verwerkt

    ReplyDelete
  16. Wat is dit origineel! Knap hoor!
    groetjes

    ReplyDelete
  17. Hoe kom je toch altijd op die leuke ideeën... Bij elk bezoek ben ik weer verwonderd! Super!

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!