2013-12-10

Blog Banner

Ik had me voorgenomen om dit jaar weer een feestelijke blog banner te plaatsen. Maar toen de maand december begon had ik nog steeds geen tijd gehad om foto's te nemen. Dus dacht ik dat het misschien wel leuk was om er een soort mini adventskalender van te maken: af en toe een blauw hokje vervangen door een foto. Bedoeling is dat tegen Kerstmis alle blauwe hokjes verdwenen zijn:) 

I had the intention to decorate my blog with a festive blog banner this year. 
As I was running out of time at the beginning of December the idea of an advent calendar/countdown crossed my mind.
From time to time I'll take a picture and add it to the banner. On Christmas day all the blue squares will be gone :)


Op 1 december had ik echt nog geen idee waar ik naartoe wilde. Toen de eerste foto geplaatst was wist ik dat het een blauw/rode header moest worden :)

On December 01 I started out of the blue...When the first pic was loaded I knew it had to be an aqua/red banner.

Het is de bedoeling om mijn kerstfoto's ook weer te bundelen in een boekje. 
Daarvoor heb ik ze in PSE bewerkt met een 'clipping mask'.

I have the intention to gather my Christmas pics in a booklet.
 I edited them in PSE with a clipping mask.






 

 


Clipping Mask 'Worn Frames' by Mary Ann Wise
2 Peas in a Bucket

14 comments:

  1. Wat een prachtige sfeer foto"s Anneke...complimenten!

    ReplyDelete
  2. Heel origineel en heel erg knap hoor!
    groetjes

    ReplyDelete
  3. Wat een leuk idee Anneke en je foto's en banner zijn prachtig!!

    ReplyDelete
  4. Wat een tof idee, en wat knap dat jij dat kan ;-) Prachtige foto's met mijn lievelings kleuren, en die volkswagen met tape....zó tof!!

    ReplyDelete
  5. Wow zo gaaf dit en prachtige foto's een heel erg leuk idee hoor. Kijk uit naar de andere plaatjes en een super combinatie deze kleuren.

    ReplyDelete
  6. Prachtige foto's! Zo mooi van kleur.
    Fijne avond, Ellen

    ReplyDelete
  7. Gaaf zeg. Vooral die foto met de peertjes!!

    Gr. GZ

    ReplyDelete
  8. Oh wat is dit een leuk idee zeg!!!

    Lieve groetjes van ons :)

    ReplyDelete
  9. Je maakt ons wel benieuwd met je blogbanner die telkens aangevuld wordt met nog meer mooie foto's. Echt een leuk idee!

    ReplyDelete
  10. ik vermoedde al zoiets ;) Heel mooie banner Anneke! Superleuk idee (en prachtkleuren!).

    ReplyDelete
  11. Een boeiend project zowel voor de maker als voor de ontdekker.
    Stiekem hopen we dat het nooit kerstmis wordt :)
    Toffe foto's bundelen in een boekje ; wat kan mooier zijn?

    ReplyDelete
  12. What a great idea and it looks great too!!!

    ReplyDelete
  13. Prachtige foto's gaan je blogbanner sieren!
    Wat een pareltjes om naar te kijken!

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!