2010-07-21

Wedding Wishes #3


Ik maakte al een geverfde kaart  en een kaart met een lijstje, het laatste kaartje in de reeks "Wedding Wishes" is een boekje geworden.
 (afmetingen ongeveer 7,5 x 7,5 cm).
De kaftjes zijn bestempeld met de Photostamp "Roses" (Darkroom Door).  De randen zijn kleurloos geëmbossed.

I already made a painted card and a card with a frame. The final card in the "Wedding Wishes" series is a booklet (3 x3 "). The covers were stamped with the Photostamp "Roses" (Darkroom Door). 
I heat embossed the edges of front and back cover.  

De gestempelde kaft kreeg vooraan en achteraan nog een matte transparante cover.
On the front and back side there is a frosted transparent cover as well.


Maskertje gemaakt om het hartje te stempelen, dat leerde ik hier.
I made a mask to stamp the heart, there is a tutorial on masking here .
3 vierkantjes gemaakt met bladzilver en versierd met plaksteentjes.
I made 3 squares out of silver-coloured design-metall and decorated them with sticky pearls.

In het boekje is nog ruimte genoeg voor een paar foto's, een boodschap...
On the blank pages, there is room for a few pictures, a message...

Stamps: Darkroom Door: Photostamp Roses
 Art Journey: Congrats
Bind-it-All

14 comments:

  1. ohhh,wat mooi...ik ben echt fan van jouw boekjes.
    zo mooi!!Deze vind ik ook echt weer schitterend,je zou het maar krijgen zeg!!Helemaal geweldig!!
    Fijne dag verder,Jolanda

    ReplyDelete
  2. Je zou gewoon trouwen om zo'n prachtige boekjes-kaart te krijgen ;)
    Het vurig rood verrassend mooi met zilver gecombineerd, en de plakparels maken het compleet. Echt schitterend!

    ReplyDelete
  3. eniggggggggggggggggggggggggggg, das ook nog wat voor mij, ik maak nl graag leperellos, en dat kun je ook zo doen niet waar? Leuk meid!!! Je merkt ik zit nog steeds te zoeken , wat geeft de moeder van de bruidegom voor een kaart :)))

    ReplyDelete
  4. Jee Anneke, wat kun jij veel!
    Alweer zo iets prachtigs...

    ReplyDelete
  5. Heel mooi boekje Anneke. Ik ben weg van die roos stempel en die 3 stukjes zilver vind ik nou weer zo'n geweldig idee :)

    ReplyDelete
  6. In één woord: geweldig! Wat ontzettend origineel en wat is het prachtig! Geweldige stempel ook, echt iets om snel ook eens te scoren;)

    ReplyDelete
  7. O, ik zou willen dat ik jouw talent had (en dan nog een berg tijd en energie :D ), dit is weer zo´n prachtig boekje!

    Je kunt wel een shop beginnen met al die mooie boekjes, t zijn wel heel exclusieve kado´s!

    ReplyDelete
  8. Prachtig, mooi, sereen boekje.
    De kunst van het weglaten is iets wat jij goed beheerst!
    Die 3 zilveren vierkantjes maken het helemaal af.
    Rozen stempel is prachtig:)

    ReplyDelete
  9. Weer een prachtig boekje! Erg mooie combinatie van alles!

    ReplyDelete
  10. Heel subtiel zo met die kleuren en zo'n prachtig resultaat met slechts 1 stempel! Klasse!!
    Groetjes

    ReplyDelete
  11. Die rozenstempel is toch wel heel erg mooi, hé. En je hebt steeds weer nieuwe ideeën om hem te gebruiken. Prachtig!

    ReplyDelete
  12. You make the nicest looking books...what a beautiful red too.

    ReplyDelete
  13. Alles is al gezegd hè? Ik sluit me maar helemaal aan bij m'n voorgangers. Prachtig!

    Bedankt voor het linken :)

    ReplyDelete
  14. This is a fabulous idea for a wedding gift, & so elegant :)

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!