2010-07-16

Wedding Wishes #2

De tweede kaart(en) in de reeks "Wedding Wishes".
De kaarten kregen een lijstje, gemaakt uit schuimkarton, dat beplakt werd met groen papier.

The second card(s) out of the "Wedding Wishes" series.
I made a frame out of kadapack for the cards and decorated it with green paper.

De "Star" background van Darkroom Door eenmaal afgedrukt op wit papier en eenmaal op een acrylverf achtergrond, telkens met StazOn "Cactus Green" inkt. Bij de onregelmatige achtergrond met verf is de stempelafdruk niet zo scherp als bij het gladde witte papier.

The "Star" background by Darkroom Door, stamped on white paper an on a painted background, both with StazOn "Cactus Green" ink, but with a different result. The stamped image is more vague on the painted background.

Het vilten hart is bestempeld met StazOn "Jet Black", het resultaat ziet er eerder groen uit.

On the felt heart I stamped with StazOn "Jet Black", the result looks greenish.

Stamps: Darkroom Door "Star" background
Art Journey Umbrella Girl 

14 comments:

  1. twee beauties! Hoekjes naar binnen en zo netjes, voor mij toch echt 'mission impossible'... :)
    Leuk die stempel op verschillende actergronden.

    ReplyDelete
  2. Prachtig! Super leuk idee ook met die lijstjes en zo kun je mooi een touwtje met de kraaltjes etc eromheen wikkelen, dat heb ik wel eens geprobeerd met gewoon een kaart maar dan werd het toch niet zo mooi. Heel erg leuk, mooi, origineel en creatief!

    ReplyDelete
  3. Je raakt er niet op uitgekeken! Slim gebruik gemaakt van allerlei materialen, die zo perfect voor elkaar gemaakt lijken bij jou.
    Prachtige tekststempel van Art Journey voor een trouwkaart!
    Mooi!!

    ReplyDelete
  4. Dit zijn geen kaarten, maar kunstwerkjes!
    Leuk dat lijstje, en dat vilten hartje.

    ReplyDelete
  5. oh Anneke wat leuk ik ben het met jolette eens zijn, kunstwerkjes, die hang je toch op als je ze krijgt, geweldig meid!!!!!

    ReplyDelete
  6. Dit is echt heel erg leuk.
    Wat kan ik nog meer zeggen ben het helemaal eens met bovenstaande berichten!
    Jij bent een inspiratie bron!!

    ReplyDelete
  7. Hoi Anneke, wat een leuk idee! Ze zien er prachtig uit, in idd, kunstig hoe je dat piepspul zo strak beplakt kreeg (zou mij niet lukken, ben ik bang!) Goed weekend!

    ReplyDelete
  8. Echt weer een geweldig idee Anneke! En zo helemaal mooi tot in detail uitgevoerd :) Mooie kraaltjes heb je gebruikt, het is vast handig om een kettingmakende dochter te hebben! Dank je wel weer voor de inspiratie.

    ReplyDelete
  9. Geen kaart om weg te stoppen in een doos maar om op te hangen! Daar zal het huwelijkspaartje nog lang van kunnen genieten, heel mooi gedaan!
    Groetjes

    ReplyDelete
  10. Hoi Anneke,wat mooi!!!weer kunst werkjes,heel mooi!!!

    (ben al terug van mijn weekend weg,het was echt niet leuk,we zijn 1 dag geweest....ik ben geen kampeer mens en Nigel ook niet.....dus dit doen we nooit meer....hahaha,dit is wel echt weer wat voor ons hoor!!)

    Fijn weekend,Jolanda

    ReplyDelete
  11. Ik sluit me aan bij de vorige reacties. Helemaal geweldig deze kaarten! Leuke combinatie van materialen. Heel goed bedacht!

    ReplyDelete
  12. Schitterend Anneke!! Zo mooi hoe je met verschillende materialen tot zo'n mooi geheel komt! Leuk detail vind ik die kleine kraaltjes.

    ReplyDelete
  13. Knap gedaan met niet zo voor de hand liggend materiaal!

    Groetjes, Marjan

    ReplyDelete
  14. These are very pretty, & what a great result with the stamping on felt...will have to try that too :)

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!