2010-07-13

Wedding Wishes #1

Een heleboel jonge mensen in mijn omgeving gaan trouwen deze zomer. Dan moeten er kaarten gemaakt worden om de gelukkigen te feliciteren. Hier de eerste van een klein reeksje van 3. Bij deze combineerde ik acrylverf en stempels. 

A lot of young people I know are going to marry this summer. I urgently need a few cards to wish the happy couples all the luck. Here is the first one of a little series of 3 cards. I combined acrylic paint and stamps. 




Eerst een stevig stuk papier met gel medium bewerkt, er 2 strookjes gaas  ingeplakt. Daarna geverfd met een mengsel van rood en wit. De grote bollen werden met een kurk gestempeld. De rozen zijn met StazOn Cactus Green gestempeld op een streperig geverfde achtergrond.


I first coated a strong piece of paper with the gel medium, I then adhered bits of gauze swabs with the same gel medium. I painted the background with a mixture of red and white paint. De big dots were stamped with a cork. I stamped the roses with StazOn Cactus Green on an acrylic background.

Stamps: Darkroom Door Photo Stamp Roses, Art Journey Pages (dots)+Umbrella Girl (text), Hero Arts Manuscript Background
Inkpads: StazOn #Cactus Green, Color Box #Ruby, Distress ink#Spiced Marmalade 
Acrylic Paint: white, red, yellowish green
Glossy gel medium
Beads and wire

11 comments:

  1. Wat een prachtkaart!!
    Leuk om te zien hoe je de achtergrond maakte.
    De rozenstempel komt hier prima tot zijn recht en de draad met pareltjes maken het helemaal af.

    ReplyDelete
  2. Oh wat is dit weer mooi zeg,super!!het draad met de kraaltjez zijn zo mooi om de harten te verbinden.super mooie achergrond.
    Heel mooi Anneke,een kunstwerkje!
    Fijne dag,Jolanda

    ReplyDelete
  3. das een erg leuk kaart, harstikke leuk, mijn zoon gaat ook trouwen over 2 wk, ik zit me suf te piekeren welke kaart ik moet maken, maar dit is een winnaar!! :)) groetjes van mij, Janine

    ReplyDelete
  4. Wat een originele kaart.
    Leuk die hartjes met die verbinding.

    ReplyDelete
  5. beautiful wedding cards - I love the hearts! :)

    ReplyDelete
  6. Wat een origineel trouwkaartje. Heel mooi gemaakt!

    ReplyDelete
  7. Wat een mooie bijzondere kaart, helemaal met het draad van het ene hartje naar het andere hartje, prachtig!

    ReplyDelete
  8. De stippen vind ik mooi, het gaas een geweldig idee, de hartjes die aan elkaar verbonden zijn een mooi symbool en ik hou van deze kleurencombinatie. Dus ja Anneke, je raadt het al, ik ben er weer weg van :)

    ReplyDelete
  9. Prachtige kaart! Mooie combinatie van kleuren en stempels.

    ReplyDelete
  10. Mooi Mooi Mooi!!!!!!! Dank je wel voor de uitleg, mmmm eens kijken of ik ook nog ergens een stukje gaas heb liggen......

    ReplyDelete
  11. Beautiful cards, the hearts are adorable :)

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!