2023-07-15

Fodder Challenge #1

 

Last week the Free Fodder Challenge 2023 by Willa Wanders started and I'm taking part. I'm working on a few projects for the moment but nothing's ready to share yet. In the meanwhile I made this card using up some 'fodder' that was on my desk for ages. It's a leftover piece from this project.

Vorige week ging de gratis Free Fodder Challenge 2023 van Willa Wanders van start. Ik schreef me in en begon al aan een paar van de uitdagingen maar er is nog niks wat ik kan tonen. Ondertussen maakte ik dit kaartje met een stukje 'fodder' dat al heel lang op mijn werktafel lag rond te slingeren. Het is een restje/oefenwerkje van dit project.

Stamp Darkroom Door: Happy Birthday

No comments:

Post a Comment

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!