2023-06-22

Latch Hook Rug

I finally finished this latch hooking project.

Dit projectje eindelijk eens afgewerkt.

Last year I bought this kit at "We Are Knitters".
With the most awesome wool yarn I made a small latch hook rug. All the materials needed were in the kit: a canvas, a latch hook, 6 colors of wool yarn, a needle, the pattern and a written tutorial.

Vorig jaar kocht ik dit pakket bij "We Are Knitters".
Met super zachte wol maakte ik een klein tapijtje/kleedje. Alle benodigde materialen zaten in het pakket: een canvas, een tapijthaak, 6 kleuren wol, een naald, het patroon met werkbeschrijving.

Latch hooking is not difficult at all, it only takes some time.

Tapijtknopen is helemaal niet moeilijk, wel een geduldwerkje.

It looks nice as an extra cushion in a chair or on a bench, lots of possibilities.

Staat mooi als extra zitting in een stoel of op een bankje, veel mogelijkheden.

2 comments:

  1. Dit heb ik vroeger ook wel gedaan, leuk werk!
    Mooi geworden, bijzondere kleurencombi en het lijkt me heel zachte wol, heel aaibaar!

    groetjes van Ank

    ReplyDelete
  2. Wat een prachtig kussen heb je met deze kleuren geknoopt..
    Vroeger heb ik ook wel genoopt en de knoopnaald en het garen molentje heb ik nog.
    Groetjes, Els

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!