2022-08-26

Sheep

 

A while ago I watched a video on YouTube by Diane Antone Studio. I was immediately in love with these sheep, put these on my to do list. This week I finally had the time to give it a try.

Een tijdje geleden botste ik op een leuk filmpje op YouTube van Diane Antone Studio. Sindsdien staan deze schaapjes op mijn to do lijst. Afgelopen week is het er eindelijk van gekomen om ze te schilderen.

Diane has a bunch of free instruction video's on YouTube on easy watercolor paintings. 

Er zijn veel gratis filmpjes van Diane te vinden op YouTube. Ze demonstreert vaak eenvoudige maar heel mooie schilderijtjes met aquarelverf.

I used my color swatches tag books to pick 6 favorite colors. 

Ik gebruikte de stalenboekjes die ik lang geleden maakte om 6 favoriete kleuren uit te kiezen. 

I added shadow and details with pencils, a white POSCA pen and a black fineliner.

Ik bracht schaduw en details aan met kleurpotloden, een witte POSCA pen en een zwarte fineliner.

2 comments:

  1. hahaha, wat een kleurrijke schapen dames
    groetjes alma

    ReplyDelete
  2. Oh wat zijn ze geweldig leuk! Supervrolijk, zeer geslaagd!

    groetjes van Ank

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!