2020-12-26

Tim Holtz Paper Stash #3

 

Earlier this month I made this set of gift boxes.

Een tijdje geleden maakte ik deze reeks wensendoosjes.

 As you know I made boxes like this before on lots of occasions. 
For the gift boxes I'm sharing today I used the latest Tim Holtz Christmas papers.

 Ik maakte dergelijke doosjes al vaker en voor vele gelegenheden. Voor deze kerstversies gebruikte ik de nieuwste kerstpapiertjes van Tim Holtz.

I decorated the boxes with die cut deer and/or wooden trees.

De doosjes aan de buitenkant versierd met uitgestanste herten en/of houten boompjes.

As usual I recycled large matchboxes.

Zoals gewoonlijk recycleerde ik grote luciferdozen.

In each box there is room for a small present, a gift certificate or money.

In elk doosje is plaats voor een klein cadeautje, een cadeaubon of geld. 

Each box comes with a garland on which I stamped 'Best Wishes' in Dutch.

In elk doosje past ook een slingertje waar ik 'beste wensen' op stempelde.

The metal tokens are by Tim Holtz as well. I highlighted the text on each token using a white Distress Crayon.

De metalen rondjes zijn ook van Tim Holtz. Om de letters beter te doen uitkomen gebruikte ik een witte Distress Crayon.

Sorting out matching papers for the boxes, the drawers, the front and back of the garlands was fun to do :)

Het bijéén zoeken van het papier voor de doosjes, de lades en de voor- en achterkant van de slingers was het leukste werk :)

On this box I adhered a strip of label tape by Tim Holtz.

Op dit doosje plakte ik een strookje label tape van Tim Holtz.

Stamps Darkroom Door:

Sizzix Tim Holtz Thinlits: Darling Deer
Tim Holtz Idea-ology: Label Tape Christmas & Tokens Christmas & Paper Stash Christmas

4 comments:

  1. Dit zijn super leuke doosjes met slingertjes.
    Groetjes, Els

    ReplyDelete
  2. I love these. They're beautiful and what a sweet surprise inside.

    ReplyDelete
  3. Ze zijn weer geweldig! Door jou geïnspireerd maakte ik ze in het verleden ook, dat moet ik gauw maar weer eens gaan doen want succes verzekerd.

    groetjes van Ank

    ReplyDelete
  4. Het zijn kadootjes op zich, zo mooi en stijlvol !

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!