2020-05-12

Journal Soup 3 #2


I made this page for "Journal Soup #3", an online course by Kate Crane.

Voor de online cursus "Journal Soup #3" van Kate Crane maakte ik deze pagina.

I used paint, stamps, a stencil and my fingers :)

Ik werkte met verf, stempels een stencil en mijn vingers :)

A touch of glitter was added to the flags using Stickles.

Zelfs een beetje glitter aangebracht op de vlaggetjes met Stickles.

I further decorated the page with washi tape and handmade paper.

Strookjes washi tape opgeplakt. De cirkel en de vlaggen sneed ik uit handgeschept papier.

Finally I added lots of marks and doodles. So fun to do!

Tenslotte nog een heleboel details aangebracht. Superleuk om te doen!

Stamps 
Darkroom Door: Number Medley

Stencil
TCW Balzer Designs: Mini Tiny Circles

Ranger Stickles: Frosted Lace

5 comments:

  1. Ongelooflijk, hoe alles samen past! Heel mooi.

    ReplyDelete
  2. Prachtig! Ik raak niet uitgekeken op deze pagina...

    ReplyDelete
  3. Supermooi! Hier blijf je naar kijken...

    ReplyDelete
  4. Prachtig zeg! zoveel om naar te kijken, ik kijk ook graag naar de creaties van Kate Crane, toch misschien maar eens een online workshop aanschaffen.

    ReplyDelete
  5. Het ziet er zo al heel leuk uit om te doen, en dan heb ik het filmpje nog niet eens bekeken !! Tof

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!