2019-11-21

Happy Christmas

On the background of this card I used a gel print from my stash. I punched a circle out of patterned paper and adhered a stamped tree on top. To create the text I used a Simon Says Stamp craft die.

Voor de achtergrond van dit kerstkaartje gebruikte ik een gel print uit mijn voorraad. Ik ponste een cirkel uit gedessineerd papier en plakte er een gestempelde boom op.
De tekst deed ik met een stans van Simon Says Stamp.

Stamp Darkroom Door: 

Simon Says Stamp: 'Happy Christmas' craft die
Tim Holtz Idea-ology: Christmas Paper Stash

2 comments:

  1. Erg leuk kaartje, prachtige tekst heb je gebruikt! Groetjes Linda

    ReplyDelete
  2. Die stitched kerstset van Darkroom Door blijft mooi he? Tof, dat zwart-wit element op je kleurige achtergrond.

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!