2019-10-31

Merry Mail #1

Darkroom Door released new stamps and stencils recently and I was asked to make a few samples with some of the new products.
 Today I'm sharing a Christmas card and a matching envelope I made with the new Merry Mail stamp set.

Er zijn weer nieuwe stempels en stencils uit bij Darkroom Door. Zoals gewoonlijk mag ik dan aan de slag om voorbeelden te maken met een aantal van de nieuwe spullen. 
Vandaag toon ik een kerstkaart en bijpassende enveloppe die ik maakte met de nieuwe Merry Mail kerstset.


Lots of lovely 'mail themed' stamps.

Een leuke set met als thema 'kerstpost'

This set was made to create mail art but of course you can use the stamps to create cards as well. On this card I did the stamping with Distress Oxide Ink and Archival Ink. On the number I used Gold Tinsel embossing powder.

Deze stempels zijn ideaal om enveloppes mee te versieren maar je kan er natuurlijk ook kaarten mee maken. Ik stempelde met Distress Oxide Inkt en Archival Inkt. Voor het cijfer gebruikte ik Gold Tinsel embossing poeder.

I folded an envelope from the same paper as I used for the card. To create the envelope I used my Envelope Punch Board. On the front of the envelope I stamped with the Plaid Background Stamp using Distress Oxide Worn Lipstick. I finished the envelope off with stamps from the Merry Mail set.

Ik maakte een enveloppe van hetzelfde papier waar ik de kaart uit vouwde. Ik gebruikte daarvoor mijn Envelope Punch Board. Op de voorkant eerst de Plaid achtergrondstempel afgedrukt met Distress Oxide Worn Lipstick. De enveloppe verder versierd met stempels uit de Merry Mail set.

Stamps Darkroom Door:

Distress Oxides: Worn Lipstick, Candied Apple, Twisted Citron
Archival Ink: Cornflower Blue, Carnation Red, Tea Rose
Versamark Ink

Ranger: Gold Tinsel Embossing Powder
We R Memory Keepers: Envelope Punch Board

5 comments:

  1. En lekker vrolijke kaart.
    De envelop erbij vind ik echt zó mooi.
    Helemaal kompleet, een feestje om in je brievenbus te krijgen!

    ReplyDelete
  2. Heel erg leuk gedaan, zowel kaart als envelop! Groetjes Linda

    ReplyDelete
  3. Wat een idee, 'gewoon' wat verschillende stempels in verschillende kleuren op een kaart. Het resultaat is supermooi. Mede dankzij de kleuren die je gekozen hebt. De envelop maakt het natuurlijk af.

    ReplyDelete
  4. Oh, wat een mooie, vrolijke kaart, super leuk, en met passende envelop, daar word je toch blij van ! Groetjes, Enny

    ReplyDelete
  5. Mooi! Ik heb getwijfeld om deze stempelset aan te schaffen (tja, je moet keuzes maken), en nu zie ik mooie dingen die er mee gemaakt zijn, zoals ook jouw kaart + envelop.

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!