2019-01-25

Matchbox Art #5

For a winter fair early January I altered some more matchboxes.

Voor een wintermarktje op mijn werk begin januari maakte ik nog een aantal wensendoosjes.

I decorated this box with a Jane Davenport die cut. The girls looks well on the box in my opinion. I made a box with the same girl on a plain background as well but it was sold before I was able to take a picture :)

Dit doosje versierd met een die cut van Jane Davenport. Het meisje past wel op een wensendoosje vind ik. Ik maakte ook nog een doosje met hetzelfde meisje maar dan op een effen achtergrond. Verkocht voor ik er een foto van kon nemen helaas :)

Searching for matching papers is always a challenge but fun to do!

Het bij mekaar zoeken van passende papiertjes blijft een uitdaging maar wel een toffe uitdaging!

Alphabet Stamps: Hero Arts

Jane Davenport Cutting Template: 'Tadah Girl'

2 comments:

  1. Oh, dat heb je weer prachtig gedaan, wat ben jij toch ijverig ! Ja, passend papier bijeen zoeken, ook voor mij vaak een probleem... Prettig weekend ! Enny

    ReplyDelete
  2. Oooh, wat leuk weer! Love it!
    Fijn weekend!

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!