2019-01-22

Matchbox Art #4

For a winter fair early January I altered some more matchboxes.

Voor een wintermarktje op mijn werk begin januari maakte ik nog een aantal wensendoosjes.

I really couldn't resist buying this beautiful patterned paper :)

Ik tracht niet te vaak meer papierblokjes te kopen omdat ik het nog weinig gebruik. Maar heel af en toe kan ik het toch niet laten :)

It's a mixed media paper pad by Jane Davenport and I used it for the box as well as for the garland.

Luciferdoos bekleed en slinger gemaakt met het mooie papier van Jane Davenport.

I decorated the front with a 'Scribbly Bird'.

Op de voorkant een uitgeknipte 'Scribbly Bird' geplakt.

Stamps
Dina Wakley Media: Scribbly Birds
Hero Arts: Alphabet Stamps

5 comments:

  1. Oh, weer prachtige doosjes, supermooi papier en zo leuk met dat vogeltje erop ! Groetjes, Enny

    ReplyDelete
  2. Wauwww, wat vind ik dit gaaf! Ben er helemaal wèg van!

    ReplyDelete
  3. Prachtig! Het blijven leuke, kleine attenties.
    Groetjes, Nele

    ReplyDelete
  4. leuk , ze blijven het goed doen !

    ReplyDelete
  5. Blijft mooi om te zien, zo'n doosje. Je maakte ze al in zoveel varianten! Heel mooi papier, ik snap dat je daar niet aan kon weerstaan.

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!