2018-11-17

Christmas 2018 #5

As promised here's another card on which I used my new reindeer :)
Because there is gold paint on the background I've chosen to die cut the reindeer out of gold colored paper. I used the cut off from the inside as well, adhered it off centre for a playful effect.

En hier is ie nog een keer, mijn nieuwe rendier :) 
Omdat er goudverf op de achtergrond zit koos ik deze keer een gouden exemplaar. Voor een speels accent het binnenste afsnijdsel ook gebruikt en iets buiten de lijnen opgeplakt. 

I created the background with my small square gelli plate and paint. I stamped stars on top using pink paint and I highlighted the dots on the gel print with a  fineliner.

De achtergrond maakte ik met een kleine vierkante gelli plate en verf. Sterren gestempeld met roze verf en de dots op de gel print aangezet met een pennetje.

Stamps PaperArtsy: JOFY 65, JOFY 68, JOFY26

Craft Die Simon Says Stamp: Dancing Deer 

1 comment:

  1. Dit mooie kaartje zag ik al langskomen, maar met mijn telefoon lukt het vaak niet om een reactie te schrijven.

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!