2018-11-29

Christmas 2018 #13

During March I joined a gel printing challenge on Instagram hosted by Birgit Koopsen. I have a huge collection of prints since then. They come in handy now, to use on my Christmas cards.

In maart van dit jaar nam ik op Instagram deel aan de gel printing challenge georganiseerd door Birgit Koopsen. Ik hield daar een grote voorraad gel prints aan over. Deze komen nu voor mijn kerstkaarten goed van pas. 

I glued the die cut of the deer on a scrap of colored vellum and trimmed off the excess by cutting around the edges of the deer. I made a scarf from matching ribbon. Jennifer McGuire taught me how to make a reindeer like this.
I finished the card off with a strip of handmade paper and a few festive enamel dots.

Het uitgestanste rendier op een stukje gekleurd vellum gekleefd en langs de randen van het dier geknipt om het teveel aan vellum te verwijderen. Ik gaf hem ook een warme sjaal. Inspiratie hiervoor vond ik by Jennifer McGuire.
De kaart verder versierd met een stukje handgeschept papier en feestelijke enamel dots.

Stamp: Magenta

6 comments:

  1. Mijn commentaar wordt een tonig...wauw wat een geweldig mooie kaart! Die kleuren, dat is nog eens lekker wakker worden zo!❤️

    ReplyDelete
  2. Heel mooi! Telkens ik dit rendier zie zou ik de stans aan mijn rendierkudde willen toevoegen :)

    ReplyDelete
  3. Gaaf, zeg toffe kleuren. Wat een leuke stans. Mag ik vragen van wie die is?

    ReplyDelete
  4. Alweer zo'n leuke kaart. Je gelli-achtergrond is prachtig!
    Groetjes, Nele

    ReplyDelete
  5. Oh, dat is weer prachtig gedaan, heel mooie achtergrond en dat rendier is super ! Groetjes, Enny

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!