2012-10-03

Thrift Store

Een paar foto's genomen met kringloopvondsten.

Made a few pictures with objects from the thrift store.

Op de kop getikt: 2 theepotten en een geglazuurd kommetje. Het begin van een servies in snoepkleuren? Ik denk het niet, gewoon wat dankbare objecten voor 'fotoshoots'.

I paid a visit at our local thrift store and came home with 2 teapots and a glazed bowl. I have no intention to start a collection of tablewere in candy colors though :) These are just some nice objects for future fotoshoots.




Free Vintage Frames

16 comments:

  1. Lekkere snoepkleurtjes :) Het zijn erg leuke dingen om te gebruiken bij je fotosessies, ik geniet nu al.

    ReplyDelete
  2. Goed geslaagd! Dat gele theepotje is echt super!

    ReplyDelete
  3. O Anneke wat een snoezig geel theepotje, tea-for-one???
    Schattig!
    Groetjes van Anna

    ReplyDelete
  4. voel jij je ook altijd dubbel zo blij als je iets hebt gescoord voor weinig?? hahha

    maar het mag worden gezegd.. het zijn leuke aanwinsten!

    liefs Dianne

    ReplyDelete
  5. Leuke vondsten, Anneke, inderdaad erg mooi als foto object..ik heb thuis een dienblad met wit servies buiten op tafel staan, maar als ik jouw foto´s zie..dan denk k dat ik kleurtjes ook wel erg leuk vind!

    ReplyDelete
  6. Ik kijk al met veel bewondering naar jouw foto's. Wordt het nu nog meer genieten? De randjes om de kiekjes vind ik ook al leuk! Net als je theepotjes.

    Gisteren bracht mijn man een leuk doosje mee van zijn werk. Ik moest direct aan jou denken, zou een kaart-project voor jou zijn (-;

    ReplyDelete
  7. beautiful colors ... beautiful post !

    ReplyDelete
  8. Heel mooi! Soms vind je daar echt wel prachtige dingen... Ben deze middag ook weer eens gaan rondneuzen. Heb een nieuwe rol cadeaupapier (voor zakjes en enveloppen) en een zak vol houten blokjes (voor stempeltjes).

    Groetjes,
    Jeanine

    ReplyDelete
  9. mooie vondsten, mooie foto's en mooie fotorandjes. X

    ReplyDelete
  10. Prachtige vondsten en heel mooi gepresenteerd met een "oud" randje en op een mooie plek :)
    Bedankt voor de link!

    ReplyDelete
  11. Wat een mooie vondsten, lieve kleurtjes!!

    ReplyDelete
  12. wat een leuke spulletjes heb je gescoord!!
    en wat een super-foto`s met die mooie randjes!
    hoe heb je dat nou weer gedaan?
    heel mooi!
    Groetjes,
    Jacqueline

    ReplyDelete
  13. Wat leuk! Dat groene theepotje doet me denken aan het setje dat we vroeger bij ons thuis hadden met een kan en bekers in allerlei pasteltinten en een theepot in een andere kleur als deze. Heel andere tijden! Ik schoot zomaar even naar toen ik 4-5 jaar was. Groetjes, Gerrina

    ReplyDelete
  14. Van wat eenvoudige dingen maak je echt mooie kiekjes Anneke. Leuk!

    ReplyDelete
  15. Lovely pottery, I especially love the blue bowl & the heart tag. I love how you have displayed them too.

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!