2022-09-20

Leftovers #2

 

On the background of this card I used leftover paint from another project. To add white dots I sponged white paint through a Tim Holtz stencil.
The flowers were in my stash, I only had to cut them out. I embellished the card using a clothing label, I stamped a birthday wish on top. The marks were done with a black Stabilo pencil.

Op de achtergrond van deze kaart smeerde ik restjes verf van een ander project. De witte stippen maakte ik door verf te sponzen doorheen een Tim Holtz stencil.
De bloemetjes vond ik in mijn restjesdoos, ik moest ze alleen nog uitknippen. De kaart verder versierd met een kledij label. Ik stempelde er een verjaardagswens op. 
Tenslotte nog zwarte streepjes gezet met een Stabilo potlood.

Stamps
Darkroom Door: Happy Birthday
The Stamp Market: Cherry Blossom

Tim Holtz Layering Stencil: Dotted Line

No comments:

Post a Comment

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!