2022-02-16

Pompon Sheep #1

 

After watching an Instagram reel by Amanda Evaston I made these pompon sheep.

Na het bekijken van een Instagram reel van Amanda Evanston maakte ik deze schapen met pompons.

I have a huge collection of pompons in all kinds of colors and sizes :)
On this sheep I used mainly hand made pompons made of Nepal wool. Love the colors of these ones.

Ik heb een aanzienlijke collectie pompons in alle kleuren en maten :)
Bij dit schaap gebruikte ik hoofdzakelijk handgemaakte pompons van Nepalese wol. Ik vind de kleuren van deze pompons erg mooi.

For the backgrounds I worked with gel prints.

Voor de achtergronden gewerkt met gel prints.

In the video Amanda shows how draw a simple sheep shape. 

In de video toont Amanda hoe je eenvoudig een schaap tekent. 

Stamps Different Colors: 
S-00503 Voor jou
S-00504 For You


1 comment:

  1. Super leuk deze vrolijk gekleurde schaapjes met de zelfgemaakt pompons op de mooie GP achtergrondjes.
    Groetjes, Els

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!