2021-12-14

Christmas 2021 #12

 

For today's cards I was inspired by this video by Rachel Greig from Darkroom Door.

Voor de kaartjes van vandaag liet ik me inspireren door dit filmpje van Rachel Greig van Darkroom Door.

The backgrounds were done using paint.

De achtergronden maakte ik met verf.

I overstamped the painted backgrounds with branches.

Takken gestempeld langs de randen.

Tree and Christmas wish, all in one.

De leuke boom is meteen ook een wens.

I finished each card off with matching thread and beads.

Elke kaart afgewerkt met een touwtje en kralen.

Stamps Darkroom Door

Archival Ink: Jet Black, Sea Grass, Rose Madder

3 comments:

  1. Wat een mooie serie kaarten Anneke en leuk die met de kraaltjes erbij.

    ReplyDelete
  2. Prachtig! Ik vergat die tekststempel te gebruiken dit jaar :(

    ReplyDelete
  3. Wow wat een super vrolijke kaarten zijn dit!
    Groetjes Trudy

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!