2021-03-26

Get Well #2

On today's cards I again used the new Get Well Sentiment Stamp by Darkroom Door.

Op de kaartjes van vandaag gebruikte ik opnieuw de Get Well Sentiment Stamp van Darkroom Door.

To create a watercolor look I loaded the Ferns Photo Stamp by Darkroom Door with Distress Ink 'Twisted Citron' and 'Kitsch Flamingo'. I sprayed water on top of the inked-up stamp before making a print on watercolor paper.

Voor een watercolor effect de Ferns Photo Stamp van Darkroom Door beïnkt met Distress Inkt 'Twisted Citron' en 'Kitsch Flamingo'. Water verneveld over de beïnkte stempel en een afdruk gemaakt op aquarelpapier.

 I overstamped the ferns with parts of the Get Well Sentiment Stamp.

Over de varens een gedeelte van de Get Well Sentiment Stamp afgedrukt.

On this card I used Wendy Vecchi Ink 'Forget-Me-Not'. 
I stamped the Daisy Delight Background Stamp twice with Archival Ink 'Jet Black' and colored the hearts of the flowers. I glued the fern panels on top of those backgrounds.

Hier de varens gestempeld met Wendy Vecchi Inkt 'Forget-Me-Not'. De Daisy Delight achtergrondstempel twee keer afgedrukt met Archival Inkt 'Jet Black' en alleen de harten van de bloemen ingekleurd. De paneeltjes met de varens op deze achtergronden gekleefd.

Stamps Darkroom Door:

Wendy Vecchi Make Art Blendable Dye Ink: Forget-Me-Not
Distress Ink: Twisted Citron & Kitsch Flamingo

3 comments:

  1. lijkt me een leuke techniek, heb ik nog nooit zo gedaan zoals je beschreef... toch ook eens proberen.

    ReplyDelete
  2. Wauw, prachtige kaarten en supermooie kleuren ! Groetjes, Enny

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!