2020-11-19

A Friend

 

To create the gel print on the background I drew circles into the wet paint on my gel printing plate using Dina Wakley Media Scribble Sticks. The purple lines were done using a paint comb. 

Voor de gel print op de achtergrond tekende ik cirkels in de natte verf op mijn gel printing plate met Dina Wakley Media Scribble Sticks. De paarse strepen deed ik met een verfkam.

The fence was stamped on white paper and cut out. The flowers were made out of tissue paper. I colored the tissue paper with Dylusions Ink Sprays.

Het hek gestempeld en uitgeknipt. De bloemen zijn gemaakt van tissue papier. Het tissue papier eerst gekleurd met Dylusions Ink Sprays.

Stamps Darkroom Door:

Dina Wakley Media: Paint Comb - Squares

2 comments:

  1. Wat een super-prachtige kaart, die achtergrond is geweldig, de bloemen fantastisch, en dat hek uitknippen, wow, wat een werkje ! Groetjes, Enny

    ReplyDelete
  2. Wat een prachtige kaarten maak jij toch, ik vind ze super mooi. Mooi staaltje knipwerk ook. Fijne avond, Ilse

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!