2020-09-25

Gerbera Daisy #2

Today I'm sharing 2 more cards I made using the new Gerbera Daisy stamp set by Darkroom Door.

Ook deze 2 kaarten maakte ik met de nieuwe Gerbera Daisy stempelset van Darkroom Door.

To create the cards I used a masking technique.

Een masking techniek gebruikt.

I started by stamping the flowers randomly on a watercolor panel.  I covered each flower with a mask before overstamping with the Pinstripe Background Stamp.

Begonnen met het willekeurig stempelen van bloemen op aquarelpapier. Daarna elke bloem bedekt met een masker en alles overstempeld met de Pinstripe achtergrondstempel.

The Gerbera Daisy stamp set contains 4 beautiful text stamps as well.

In de stempelset zitten ook een aantal mooie teksten.

Here I used various colors on the flowers.

De bloemen op dit  kaartje kregen verschillende kleuren.

I colored the flowers and the background using Distress Ink and Wendy Vecchi Make Art Blendable Ink.

De bloemen en de achtergrond ingekleurd met Distress Inkt en met Wendy Vecchi Make Art Blendable Inkt.

Stamps Darkroom Door:

Wendy Vecchi Make Art Blendable Ink: Pink Peony, Forget-Me-Not
Distress Ink: Twisted Citron, Mowed Lawn, Ripe Persimmon, Picked Raspberry





2 comments:

  1. Wow, zo mooi! Nu ik dit zie staat er weer een achtergrondstempel op mijn wishlist :)
    Prachtig ingekleurd!

    ReplyDelete
  2. Hele sprekende kleuren, heel mooi vind ik.

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!