2020-03-12

Number Medley #2

I made these scraplings using the new Number Medley stamp set by Darkroom Door.

Deze scraplings ook gemaakt met de nieuwe Number Medley stempelset van Darkroom Door.

I did the stamping with Wendy Vecchi Make Art Inks.

Ik stempelde met Wendy Vecchi Make Art inkten.

I worked on watercolor paper. I started by inking up the flower stamp with pink ink, sprayed water on top and made a print.

Gewerkt op aquarelpapier. De tulpenstempel eerst beïnkt met roze inkt, daar water over verneveld en een afdruk gemaakt. 

With the help of my MISTI I overstamped the tulip using orange ink.

Met behulp van de MISTI de tulp nog een keer overstempeld met oranje inkt.

On this card I used Pink Peony together with Cactus Flower.

Hier Pink Peony gecombineerd met Cactus Flower.

The circles were colored with Wendy Vecchi inks as well. I applied ink straight from the ink pad onto a craft sheet, sprayed water on top and put a watercolor panel into that puddle.

De rondjes zijn ook gekleurd met Wendy Vecchi inkten. Hiervoor inkt aangebracht op een craft sheet. Water over de inkt verneveld en een stuk aquarelpapier in de plas gelegd.

Stamps Darkroom Door:

Wendy Vecchi Make Art Blendable Dye Inks: Sunflower, Pink Peony, Pricky Pear, Tiger Lily, Leaf Green, Cactus Flower, Garden Patina

Archival Ink: Jet Black

7 comments:

  1. Oh, wat leuke kaartjes, zo'n vrolijke kleuren en dat knoopje erbij is weer een super detail ! Groetjes, Enny

    ReplyDelete
  2. Wat een prachtige kaartjes Anneke! Heerlijk voorjaarsgevoel met deze prachtige kleuren! Groetjes Linda

    ReplyDelete
  3. Bedankt voor de kaart die ik mocht ontvangen voor mijn verjaardag!!
    Herkenbaar, ik deed de envelop open en dacht meteen, die moet van Anneke zijn!!😁.
    Echte post is zo leuk, nogmaals bedankt.

    Deze kaartjes zijn ook weer prachtig.
    Ik ben bezig geeeest met de challenge van K&K en snap nu waarom jij zoveel plezier hebt in het maken van jouw kaarten, met jouw stijl, ik heb er van genoten.

    ReplyDelete
  4. o, nummertjes in plaats van letters. eens iets anders maar ook weer mooi. Hou je goed !

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!