2018-06-25

Apples #3

Another project for my 'Apples' series...

Ik ga nog even door met de appels...

I used a tag from this collection. These are monoprints I made using Scribble Sticks and a gel printing plate. 

Voor het label van vandaag één van deze monoprints gebruikt. Ik maakte ze een tijd geleden al met Scribble Sticks in combinatie met de gel printing plate. 

I decorated the tag with a fabric apple.

Een stoffen appel uit mijn voorraad gevist.

I even found some matching tape :)

En ik had ook nog bijpassende tape liggen :)


Stamps
Hero Arts: A4981 It's Your Day

Sizzix Thinlits Dies by Tim Holtz: Celebrate

8 comments:

  1. Wat een leuk label Anneke! Heel mooi gedaan. Fijne week!

    ReplyDelete
  2. Wauw, dat is prachtig gedaan, heel mooie appel en achtergrond, en ook nog passende tape ! Ja, ja, "an apple a day....." :) Groetjes, Enny

    ReplyDelete
  3. Wat geweldig mooi! En dat lintje “matcht” er zo tof bij!

    ReplyDelete
  4. Je hebt zelfs stoffen appeltjes en bijpassende tape in je voorraad. Alles mooi op orde geloof ik. Je koos er een perfecte achtergrond bij. Prachtig label!

    ReplyDelete
  5. Geweldig label met dat vilten appeltje erop! Het tape uit je voorraad past er perfect bij,.

    ReplyDelete
  6. Your wonderful designs never cease to amaze me dear Anneke! You have such a hand for design! HUgs, Susi

    ReplyDelete
  7. Dat de tape er dan zo mooi bij past.....dat maakt het toch gewoon weer heel erg leuk!!
    Heb je de appel op het label gestikt? Of geplakt?
    Ik vind het weer een lekker vrolijk geheel.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Het is zo'n applicatie (kant en klaar) om op textiel te strijken. De steekjes waren er al op. Ik heb het gewoon opgeplakt.

      Delete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!