2017-07-27

Art Marks #6

I already started filling this art journal with marks.
I made this page for the theme 'curved'. I created the circles by sponging with a blending tool using paint.

Ondertussen al begonnen met het vullen van dit art journal met marks.
Deze pagina maakte ik voor het thema 'curved'. De rondjes deed ik met verf en een blending tool.

For the 'blotted' topic I adhered tape to a page that ended up too busy. 

En hier een beetje vals gespeeld. Voor 'blotted' (vrij vertaald 'uitgewist') plakte ik tape op een nogal drukke pagina.


3 comments:

  1. Wauw, dat ziet er supermooi uit, prachtig gedaan ! Groetjes, Enny

    ReplyDelete
  2. Wat leuk! Ik krijg ook al zin om zo'n boekje te maken als ik dit zie!

    ReplyDelete
  3. Fabulous little journal, and it's great to see your mark-making journey inside.
    Alison x

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!