2016-09-20

Inspiration Wednesday 2016 #13

Weer een lesje van Inspiration Wednesday afgewerkt. Ik ben in het midden van het boek aangekomen dwz links zie je de laatste pagina van het eerste katern en rechts de eerste pagina van het tweede katern. In het midden was een kleine opening. Over de pagina's en het midden voegtape aangebracht om de boel bij mekaar te houden en te versterken.

Last week I finished another Inspiration Wednesday spread. I arrived in the middle of my book. On the left you see the last page of the first section, on the right the first page of the second section. I stuck joint tape on top of the pages and in the middle to reinforce my journal.

Daarna de ondergrond gekleurd met blauwe, fuchsia en oranje acrylverf. 

Next I colored the background using blue, fuchsia and orange acrylic paint.

Met een make-up sponsje lijm aangebracht doorheen stencils en daar bladzilver over/op gelegd. De raster ondergrond zorgt voor een verweerd resultaat maar dat vind ik wel tof :)

I applied glue through stencils using a cosmetic sponge and put silver leaf on top. Due to the grid background the outcome isn't crisp but I love the distressed look :)

De pagina's versierd met oude boektekst, restjes papier, stukjes tape en scappers floss.

I decorated the pages with vintage book text, paper scraps, washi tape and scrappers floss. 

Op de kleine pagina's werkte ik ook met bladzilver maar ipv lijm hier dubbelzijdig klevende rub-ons gebruikt.

On the inclusions I used silver leaf in combination with adhesive rub-ons.


Donna Downey Signature Stencils: Deer in Headlight & Floweret

Christine Adolph: Adhesive Rub-Ons

7 comments:

  1. Geweldig weer Anneke, jij blijft maar komen met nieuwe en originele ideeen!! Dank je wel voor je lieve reactie op mijn "hugs" kaartje...je voelt me goed aan!! Xx

    ReplyDelete
  2. Het ziet er weer super mooi uit en dat raster vind ik een pracht effect geven.
    Heel mooi is ook de kleine pagina.
    Groetjes, Els

    ReplyDelete
  3. Iedere keer weer ben je voor mij heel verrassend en inspirerend. Ik wil er ooit ook eens mee beginnen. Wat mooi bedacht, dat voegentape.
    Fijne dag en groetjes Marja

    ReplyDelete
  4. Kunst, dat is het! Prachtig, dat bladzilver staat zo mooi. Dat verweerde effect is inderdaad juist gaaf.

    ReplyDelete
  5. Wauw, dat is weer supermooi ! Heel tof, die ruwe ondergrond en dat bladzilver is prachtig gedaan ! Hartelijk dank voor je commentaren op mijn blog ! Groetjes, Enny

    ReplyDelete
  6. Heel mooi en wat veel details!
    goeie foto's ook

    ReplyDelete
  7. Wat een mooie spread alweer! Dat raster op de achtergrond is echt heel tof!
    Groetjes, Nele

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!