2016-07-02

Clean & Simple #4

Hier één van de mooie bloemen uit de Darkroom Door Fine Flowers stempelset gebruikt.

On this card I used one of the Darkroom Door Fine Flowers, such a fabulous stamp set.

Voor de achtergrond deze IndigoBlu stempel beïnkt met Distress Paint Twisted Citron en Tumbled Glass.

On the background I used this stamp by IndigoBlu, inked it up with Distress Paint Twisted Citron and Tumbled Glass.

Stamps
Darkroom Door: Fine Flowers & Simple Sayings
IndigoBlu: Bubbles Background

13 comments:

  1. That's a beautiful card, Anneke! I love the design and the colors.

    ReplyDelete
  2. Weer een mooie! Op 't eerste zicht dacht ik dat je met een stencil "gestempeld" had om de achtergrond te maken. Een leuke stempel is dat! Levert een luchtig geheel op.

    ReplyDelete
  3. Ik blijf die bloemenstempels prachtig vinden, maar wat een héérlijke achtergrond is dat! Tof gedaan, met die twee kleuren.
    Groetjes, Nele

    ReplyDelete
  4. Zooo knap om met zo weinig toch iets prachtigs neer te zetten!

    ReplyDelete
  5. De kleuren zijn mooi, de bloemen prachtig, tekststempel super, kortom een geweldige kaart!

    ReplyDelete
  6. Prachtige stempels heb je gebruikt. De kleuren zijn ook weer zo mooi bij elkaar, het is een plaatje!!

    ReplyDelete
  7. Supermooi! Gaaf die zwart/witte bloemen op die mooie natuur-kleuren! Fijne week!

    ReplyDelete
  8. mooi gedaan, leuke kleurtjes
    groetjes
    Els

    ReplyDelete
  9. Een prachtige kaart, heel mooie kleuren, en je geeft me weer inspiratie, want ik heb die achtergrond-stempel !! Groetjes, Enny

    ReplyDelete
  10. Beautiful card, Anneke. Great design !!!

    ReplyDelete
  11. ik hou wel van die 'cleane' look !

    ReplyDelete
  12. Wat is dit toch weer mooi. Heel inspirerend.
    Groetjes Marja

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!