2014-02-04

Congrats

Weer een label gemaakt met structuurpasta. Deze keer één van mijn favoriete sjablonen gebruikt.

Made another tag with modeling paste. Used one of my favorite templates here.

Na droging het motief gekleurd met Distress Inkt.

Colored the doily with Distress Ink.

Het hartje van deze bloem met fuchsia inkt bijgekleurd.

Added some fuchsia ink to the centre of the flower.

Stamp Art Journey: Gorgeous Kids

Template Pinkpaislee: Christy Tomlinson 'Vintage Doily'
Distress Inkpads: Ripe Persimmon, Picked Raspberry

21 comments:

  1. Prachtig Anneke, flitsend kaartje!!
    Gezellige avond, groetjes, Mariken

    ReplyDelete
  2. WOW!!! Prachtige kleuren!

    groetjes van Ank

    ReplyDelete
  3. Doe meer met minder, dar ben jij wel een kei in hoor! Dit label spat letterlijk van het scherm, mooi!

    ReplyDelete
  4. Ook een lekkere! Mooi sjobloon idd, ik kan me voorstellen dat dat een van je favorieten is!

    ReplyDelete
  5. Weer heel mooi. En die kleuren.. Prachtig hoor!

    Groetjes,
    Jeanine

    ReplyDelete
  6. Prachtig Anneke, ook je vorige label vind ik heel gaaf. Leuk idee!!

    ReplyDelete
  7. Geweldig hoe jij die structuurpasta verwerkt !! Ik moet dat ook eens gaan proberen...

    Groetjes Berdien

    ReplyDelete
  8. Een mooie template, en op een leuke manier gebruikt. Echt een prachtlabel!

    ReplyDelete
  9. Zeer mooie structuur met je favoriete sjabloon! En die kleuren vind ik supermooi! Groetjes, Linda

    ReplyDelete
  10. Prachtig Anneke , zo mooi van uitstraling, zacht van kleur , prachtige achtergrond met structuur en heel mooi met die delicate bloem als afwerking!!!

    Groetjes
    Maria

    ReplyDelete
  11. super en zo elegant

    ReplyDelete
  12. Dit label roept herinneringen op :)
    Goed gevonden om het hartje bij te kleuren in passende tinten!

    ReplyDelete
  13. Wauw, dat sjabloon is inderdaad prachtig!! En jij weet deze technieken altijd zo mooi toe te passen en in heerlijke kleuren! Geweldig mooi!!
    Groetjes, Wendy

    ReplyDelete
  14. Wow! I love de texture, the colours and what beautiful flower.

    ReplyDelete
  15. Heel erg mooi! Mooie vormen en prachtige kleuren! Groetjes

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!