2013-03-22

Carved Flowers #1

Eindelijk eens tijd gehad om een reeks kaartjes te maken met de bloemenstempels die Godelieve ontwierp voor Darkroom Door
Een supermooie stempelset!
Ik ben begonnen met een simpel kaartje. De achtergrond wit gelaten om de mooie bloemen maximaal tot hun recht te laten komen.

I finally had the time to make some cards with the flower stamps Godelieve designed for Darkroom Door.
Such a beautiful stamp set!
I started with a very simple card. Wanted the focus only on the flowers, that's why I kept the background white.

De stempels gekleurd met verschillende kleuren Tombow stiften. Daar water op verneveld en afgedrukt.

Colored the stamps with Tombow markers. Sprayed some water on top before stamping.

Nog een stukje tape en wat draadjes die ik groen verfde.
'Gelukkige verjaardag' is een stempeltje uit de winkel van Elke Verschooten.

A piece of masking tape and some hand colored fibres. 
'Gelukkig verjaardag'='Happy Birthday' in Dutch.

 
'Carved Flowers' by Darkroom Door.

29 comments:

  1. Oooooh, wat vind ik dit een gezellig leuk kaartje! Inderdaad een heel mooie stempelset hé met die bloemen van Godelieve. Ik dacht al, hoe kom je aan die twee kleuren, moet moeilijk zijn zo met stempelkussens, maar je gebruikte stiften. Ik leer gewoon elke dag wat bij op stempelvlak.
    Ken er echt nog helemaal niets van ;-)
    Vind ik wel interessant, stiften waarmee je stempels kan inkleuren.
    Fijn weekend,
    Marian

    ReplyDelete
  2. Ben al benieuwd naar #2 en #3 en.... ;-)

    ReplyDelete
  3. Heel erg mooi Anneke!
    Ja , wat een prachtige stempel set hè!
    hij staat op mijn verlanglijstje!
    groetjes,
    jacqueline

    ReplyDelete
  4. Een verjaardag wordt volgens mij vanzelf gelukkig, als je zo'n leuke, vrolijke en zonnige kaart ontvangt.
    Vind altijd, dat de tombowstiften altijd erg mooie volle kleuren geven, zit vast veel pigment in de inkt en ik gebruik ze daarom ook graag!
    Fijn weekend en groetjes.
    Gery

    ReplyDelete
  5. Als ik die stempelset zou zien, zou ik niet weten wat ik er mee zou moeten maken. En als ik dan jouw kaartje zie... zo mooi! Echt knap vind ik dat.
    Groetjes, Ellen

    ReplyDelete
  6. Wat weer mooi gemaakt, Anneke! Heerlijk kleurrijk en toch eenvoudig. En de stempels zijn idd prachtig!
    Groetjes, Ellen.

    ReplyDelete
  7. dat is een mooi kaartje en dat "gras" is heel leuk gedaan met het koordje.

    ReplyDelete
  8. Heel mooi Anneke zo in drie kleuren.
    het is inderdaad een supermooie set!

    ReplyDelete
  9. wat een lekker wollig grasje, mooie kaart is het geworden,en als zo vaak denk ik: hoe om je op het idee.
    groetjes van imke

    ReplyDelete
  10. Prachtige kaart Anneke, en ja hoor het zijn heel mooie stempels!!

    ReplyDelete
  11. Knap kaartje en idd een prachtige stempelset,nog eentje voor mijn verlanglijstje!
    Groetjes

    ReplyDelete
  12. Wat zijn dit toch mooie bloemen. Als er een nummer in de titel van je post staat, verheug ik me altijd op wat er nog komt. Dit moois belooft weer heel wat voor de komende tijd :)

    ReplyDelete
  13. Mooi hoor. Wat een leuke techniek, dat stempelen op deze manier.
    Prachtige kleuren weer.
    Fijn weekend, groetjes, Daphne

    ReplyDelete
  14. Wow, dat is mooi gedaan Anneke!! Prachtig clean kaartje. Super, die Tombow stiften. Ik vind het grasrandje ook echt leuk. Ben een fan van ruitjes.
    Ben al benieuwd naar je volgende kaartjes.

    ReplyDelete
  15. Such a cute card! I love those stamps!

    ReplyDelete
  16. prachtige kaart, leuk die groene draadjes!

    ReplyDelete
  17. Wat een mooie kaart met een prachtige stempel heel mooi hoe je kan werken op wit papier , zonder één vlekje achter te laten daar heb ik het moeilijk mee!!!

    Groetjes
    Maria

    ReplyDelete
  18. Wat een leukerd! Mooie heldere kleuren op dat wit. De gave gekleurde draadjes waren me op je vorige blogpost ook al opgevallen. Zo leuk!!
    Fijne dag, groet Mary

    ReplyDelete
  19. Prachtige kaart!! Heel mooi die vibrante kleuren tegenover het witte! Inderdaad prachtige stempels!

    ReplyDelete
  20. Waaw, deze vind ik echt een prachtige kaart!!

    ReplyDelete
  21. Heel éénvoudig maar wel met het nodige effect door de supergave stempel en de mooie gebruikte kleuren! iedere jarige wordt blij met zo'n kaart.

    ReplyDelete
  22. PRACHTIG Anneke!
    Super in zijn eenvoud!
    Leuk dat grasrandje!!!

    ReplyDelete
  23. Kleurrijke eenvoud...wat kun je dat toch mooi Anneke...heel sprekende kaart!

    fijne zondag, Alie :-)

    ReplyDelete
  24. Wat een prachtig eenvoudig en fris kaartje!!

    ReplyDelete
  25. Geweldig spetterend effect Anneke! Juist door die witte achtergrond.
    Grappig groen grasveldje, leuk idee!
    Groetjes van Yvon

    ReplyDelete
  26. Prachtig fris kaartje. Mooie stempel ook.
    Fijne avond,
    Ini

    ReplyDelete
  27. Prachtig, die bloem!!!

    Groetjes,
    Jeanine

    ReplyDelete
  28. WOW wonderful card Anneke, I love this stamp.

    Hugs
    Anke

    ReplyDelete
  29. Wow Anneke wat een ontzettend leuk, fris, vrolijk kaartje is dit geworden ! Ik hou ervan !

    liefs Dianne

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!