2012-04-07

Mail #2

Een tijdje geleden won Anna Lemsma de give away op mijn blog. Om me te bedanken voor het boekje stuurde ze me een envelop vol moois op. Wat een fijne verrassing!
Anna heeft (nog) geen blog. Ze koos een kaart, een paar ATC's, een boekje, een vilten broche.... uit om me een idee te geven waar ze zoal mee bezig is in haar vrije tijd. Dat Anna prachtige dingen maakt kan je hieronder zien. Geniet even mee.

A while ago Anna Lemsma won the give away on my blog. In return, she sent me an envelop filled with beautiful things. What a surprise!
Anna doesn't have a blog (yet). She chose a card, some ATC's, a booklet, a felt broche.... to introduce me to her work. Below you can see some of Anna's artwork. Enjoy!





Heel erg bedankt Anna!!!

Thank you so much Anna!!!

12 comments:

  1. Wat een gaaf bedankje! Groetjes Gemma

    ReplyDelete
  2. Hai Anneke!
    Wat een mooie spulletjes! Als ze een blog heeft ga ik haar zeker volgen.
    Fijne Paasdagen,
    Hélène

    ReplyDelete
  3. Wat is 'blogland' toch een leuk land, vol verrassingen en vriendelijke bloggers.
    Anna maakt inderdaad mooie dingen en leuk voor jou om ze te krijgen.

    ReplyDelete
  4. Wat een lief gebaar...en wat jammer dat Anna geen blog heeft want dan kunnen we niet mee genieten van de prachtige dingen die ze maakt!!

    ReplyDelete
  5. Jammer dat ze geen blig heeft want het is inderdaad geweldig!!! Misschien begint ze nu ook nu ze het hier ziet? ;)

    ReplyDelete
  6. Heel lief van haar. En prachtig zeg!

    ReplyDelete
  7. Lieve Anneke ik zit te blozen achter mijn pc...zoveel lieve woorden
    en ook..bevestiging dat het wel leuk is wat ik doe. Ik heb er zelf
    wel veel plezier in, maar soms twijfel je of het wel goed genoeg is...
    Ik ga lekker door met jouw mooie site bezoeken, met knutselen, en met
    sparen voor die nieuwe pc en dan eindelijk...mijn eigen blog!
    Heel hartelijk bedankt voor jouw lieve woorden en heel fijne paasdagen
    toegewenst,
    Groetjes van Anna

    ReplyDelete
  8. Wat leuk om iemand zo in het zonnetje te zetten en terecht. Fijne Paasdagen gewenst. Groetjes, Marleen.

    ReplyDelete
  9. Inderdaad prachtig! Mooi die heldere kleuren! Bedankt voor het delen Anneke.

    Groetjes,
    Marit

    ReplyDelete
  10. She needs a blog...nice work...lucky you:)

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!