2012-02-05

Stamp Carving 101 #4

In les 4 van Julie's Stamp Carving 101 klas leerde we een reeks chevrons gutsen. 

The fourth lesson of Julie's Stamp Carving 101 online class was about carving a set of chevron stamps.

Ik maakte 2 labels met mijn zelf gegutste chevrons.

I made 2 tags with my new hand carved stamps.


De achtergrond van de labels is gemaakt met acrylverf en gesso. 

Made the background of the tags with acrylic paint and gesso.

Lint en borduurwol voor de toppers.

Ribbon and embroidery yarn for the tag toppers.

Een rijtje van 6, allemaal dezelfde van vorm.

Six in a row, all of the same shape.

Nog een paar andere vormen.

Different shapes.

En ik kreeg er nog niet genoeg van :)

Couldn't get enough of it :)


Wat proefdrukjes.

Some test printing.

Een kaartje gemaakt met één enkel stempeltje.

Made this card with just one chevron.

Stamps
Stampers Anonymous Tim Holtz Collection 'Bitty Grunge'
Darkroom Door: String Sentiments
Hero Arts: C4496 Warm Hello
Chevrons: hand carved stamps

25 comments:

  1. Wat knap om deze vormen zo strak uit te snijden!
    Gave labels en een prachtige kaart Anneke!

    ReplyDelete
  2. Wat goed gedaan, Anneke! En wat een leuke tag en kaart heb je met je zelfgemaakt stempels gemaakt!

    ReplyDelete
  3. Wow, die onderste kaart, met 1 stempel gemaakt, je moetmer maar opkomen, geweldig keid, en die groene tag ook zo prachtig. Daar gaat ie weer.... Hut ab ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wat een prachtige kaart, ongelooflijk dat dit met één stempeltje is gemaakt. Kan me voorstellen dat je de smaak te pakken hebt!! Je tag is ook erg mooi....hoe krijg je die mooie rondjes van gesso erop?

      Delete
    2. De rondjes zijn een stempel uit de set 'Bitty Grunge' van Stampers Anonymous.

      Delete
  4. Wat een nauwkeurig werk, zowel het gutsen als het stempelen!! Ziet er TOP uit!!

    ReplyDelete
  5. Wauw, Anneke, jij gaat als een speer met de zelfgemaakte stempels! Vooral die laatste kaart ben ik erg van onder de indruk, prachtig zeg! Wat een mooi ontwerp!! Complimenten!!
    Groetjes, Wendy

    ReplyDelete
  6. Wow, mooi zeg, wat creatief! Groetjes joyce

    ReplyDelete
  7. Geweldig weer wat je gemaakt hebt, Anneke.
    Je tag is prachtig in het frisgroen. En natuurlijk is je stempel super.
    Maar ik moet zeggen, dat ik je kaartje echt schitterend vind, en dat met een stempel. Te gek.
    Groetjes en fijne avond,
    Ini

    ReplyDelete
  8. Ohh, wat geweldig. Je tag is prachtig in schitterende kleuren. Echt super hoe je die stempels zelf maakt.
    Ga zo door!!
    Groetjes, Regina

    ReplyDelete
  9. I really like the mix of the patterns on the chevrons, there is almost nothing you can't do with them in combination, wonderful cards and STAMPS! xox Corrine

    ReplyDelete
  10. I love your fresh greens and wow, what you have been up to in your stamp carving is wonderful!!

    ReplyDelete
  11. Wow dit zie er super uit, zowel je stempels als je kaart/tags

    ReplyDelete
  12. Mooie tag Anneke en je zelfgemaakte stempels zijn super!

    ReplyDelete
  13. Leuk wat je ervan gemaakt hebt ! Ik vindt het best lastige stempeltjes om er wat mee te doen. Ik moet ze nog maken.

    ReplyDelete
  14. Je tag is prachtig ik hou van die kleuren. Wat een fijne hoeveelheid mooi gesneden kleine stempels . Laatste kaart met EEN stempel is Top !! En dan die prachtige foto's erbij , super.

    ReplyDelete
  15. Mooi gemaakt. Leuk zo'n serie kleine stempels daar kun je eindeloos me variëren.

    ReplyDelete
  16. Schitterende resultaten, Anneke!

    ReplyDelete
  17. So clever and beautiful Anneke, a complete inspiration :o) x

    ReplyDelete
  18. Zo leuk, zelf stempels maken.....
    Super gaaf!
    Groetjes José

    ReplyDelete
  19. Wow!
    Wow voor je tag!
    Wow voor je kaartje met de bloem!
    Super gaaf hoe je met die zelfgemaakte stempel zo een mooie bloem hebt kunnen creëren!

    ReplyDelete
  20. Geweldig effect, die stempel(s), laatste kaartje lijkt wel diepte te hebben, prachtig! Knap die snijkunsten, kom net bij Godelieve vandaan, dus ik geniet in duo van jullie creaties!

    ReplyDelete
  21. Ongelofelijk moo! Wat een super stempels. En je kunt er veel mee, zoals je laat zien.Kanp gemaakt.Hier kun je trots op zijn. Groetjes, Marleen

    ReplyDelete
  22. Complimenten!Ziet er erg gaaf uit allemaal. Ik ben helemaal weg van de kaart met ster. Onvoorstelbaar dat je daarbij maar één stempel hebt gebruikt!

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!