2010-12-13

Let it Loose

Dit achtergrondje eerst volledig geruïneerd en er dan toch nog een kaartje mee gemaakt :) 

Thought this backgroud was a complete failure, but still I made a card of it :)

De boom en de tekst zijn gestempeld op een achtergrond van Distress Inkt.

I stamped the tree and the text on a Distress Ink background.

Flower: Foliage by Tim Holtz

Boom bewerkt met Glossy Accents.

Put some Glossy Accents on the tree.

Stamps
Magenta (tree)
Darkroom Door: Christmas Reindeer (text)

 

15 comments:

  1. Mislukt, ik vind de achtergrond geweldig!
    Leuk die kerstboom met dat Glossy laagje.

    ReplyDelete
  2. Hoi An, er mag vaker wat mislukken :D, ziet er prachtig uit!

    ReplyDelete
  3. heel gaaf weer zeg,de achtergrond is mooi!!!
    Helemaal goed.
    Fijne avond,Jolanda

    ReplyDelete
  4. Het is uiteindelijk toch een prachtige kaart geworden!

    ReplyDelete
  5. The background looks fab to me....and so does the card as a whole.

    ReplyDelete
  6. Je hoeft de cursus niet meer te doen, je Let it hier al helemaal Loose ;) Achtergrondje is JUIST helemaal goed, glossy accents...wat een leuk spuk eigenlijk!

    ReplyDelete
  7. Het is een prachtige kaart geworden!

    ReplyDelete
  8. Jouw geruïneerde achtergrond doet het goed! 't Zou jammer geweest zijn als je hem niet gebruikte.
    Ik vraag me af wat er niet gelukt was ;)
    Een leuke kerstkaart weer!

    ReplyDelete
  9. Net als Godelieve vraag ik me af wat er niet goed is gegaan, want de kaart is prachtig!

    ReplyDelete
  10. Ik ben gek op jouw geruïneerde achtergrond, die uiteindelijk een prachtige kaart heeft opgeleverd! Mooie detais met de piek in de kersdtboom en de glossy accents.
    Groetjes van Yvon

    ReplyDelete
  11. Geruïneerd? Ik kan het er iig niet aan af zien en vind em gewoon weer super!
    xxDebbie

    ReplyDelete
  12. Prachtige kaarten maak je, schitterende blog.
    Ik zal hier eens vaker aanwippen en zet een link op mijn blog.
    Groetjes Riet (Harikini)

    ReplyDelete
  13. mislukte achtergrond? 'let it loose' en alles kom reg! 't is weer een heel mooie kaart geworden, lekker 'anders' :)

    ReplyDelete
  14. Dat geruineerde zie ik niet. Wat ik wel zie is een prachtige kaart :D

    ReplyDelete
  15. Kei-neig die kaart ;o) Ik vind je achtergrondje helemaal niet mislukt hoor.

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!