2010-08-26

Mail... and more Mail

Veel post ontvangen de afgelopen week, eerst en vooral dit hele mooie  kaartje van Sproet. Het duurde 14 dagen voor de vlinder hier belandde, maar het was het wachten waard! 
I received a lot of mail lately, first of all Sproet sent me this beautiful card. It took a fortnight before it ended up here, but it was worth waiting!

   

 
Ziehier mijn "Hero Arts" prijs! Helemaal zelf uit mogen kiezen uit de gehele "Hero Arts" collectie: 4 houten stempels en een Clear set. De nieuwe kerstcatalogus kreeg ik er als bonus bij.
Take a look at my "Hero Arts" prize! I was allowed to choose from the entire "Hero Arts" collection: 4 wooden stamps and a Clear set, accompanied by the new Christmas catalogue.  

 
Tenslotte kreeg ik van Janine  ook nog een grote envelop toegestuurd, ik won immers haar "loslaat-actie". Dit prachtige boekje en heel veel vellen mooi papier zijn vanaf nu de mijne.  Alsof dit nog niet genoeg was deed ze er ook nog een mooie kaart bovenop.
At last, Janine sent me a large envelop, I was the lucky winner of her "let loose movement" 
This beautiful booklet and a bunch of very nice paper is mine now. She also added one of her cards, yes she spoiled me!  




Thanks to Sproet, Janine and Hero Arts Team!!!

De "loslaat-actie" gaat nog steeds door!
The "let something go" movement is still going on!
click    

11 comments:

  1. Brievenbus leegmaken kan deugd doen ;)
    Mooi, mooi, mooi!!!

    ReplyDelete
  2. Wat een leuke post Anneke!
    Ziet er allemaal heel goed uit.
    Ik hoop dat mijn loslaat post naar Amerika ook nog aan komt want die is ook al 2 weken onderweg...

    ReplyDelete
  3. Wow Anneke,,,what goodies!! It was definitely a good mail day for you wasn´t it....have fun with all the "prezzies"

    ReplyDelete
  4. Oh,wat mooi zeg!!!de kaart van Sproet,super en dat boekje om te smullen en de stempels heel gaaf en verdiend gewonnen!!!Heeeel mooi allemaal!!
    Fijne avond,Jolanda

    ReplyDelete
  5. feest in de brievenbus bij jou, wat een heerlijke dingen allemaal. Super!

    ReplyDelete
  6. Dat is nog eens leuk op de postbode wachten! Wat een leuke en mooie dingen in jouw brievenbus! En een gave prijs zeg van Hero, leuk hoor, daar kun je weer mooie kaarten mee maken.
    Groetjes van Yvon

    ReplyDelete
  7. Wat een geweldige post heb je ontvangen, Anneke! Geniet ervan!

    ReplyDelete
  8. Wat ontzettend mooie en leuke post! Heerlijk:)

    ReplyDelete
  9. leuk die vlinder tag, weer een soort techniek die ik niet ken, :)) die berenklauw stempel heb ik laatst ook gekocht, zo'n mooie stempel, maar ik mot nog wachten met uitproberen totdat ik les heb gehad :)) meid je hebt mooie dingen in je post gekregen. :) enne, graag gedaan met mijn post. :) fijn weekend, janine

    ReplyDelete
  10. Prachtig om dat allemaal per post te ontvangen.
    Jouw weekend begint goed. Veel plezier er mee.

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!