2013-11-12

Red and Blue

Voor het kerstboompje op dit kaartje haalde ik mijn inspiratie bij Inge. Zij maakte de gaatjes met de Big Bite. Zo'n instrument heb ik niet. Net zoals Miranda gebruikte ik de tools van mijn eyelet set. 

For the Christmas tree on this card I was inspired by Inge. As I do not own a Big Bite I had to look for an alternative to make the holes. Did it the same way as Miranda: with the tools of my eyelet set. 

De achtergrond gemaakt met gesso en acrylverf.

Made the background with gesso and acrylic paint.

Een restje van een gelli print.

A gelli print leftover.

Stamp Darkroom Door 'Christmas Reindeer'

16 comments:

  1. Je zou er blaren van oplopen als je al die gaatjes moet ponsen met een eyelet-setter.... Het resultaat is er echter naar! Wat leuk gedaan; ook met dat slingertje.
    Ik vind ook de "pot" mooi geworden , en dat van een restje.

    ReplyDelete
  2. Wat een werk moet dat geweest zijn!! Maar zo mooi! Toffe kleurencombinatie. En zoals zo vaak bij jouw werk, weer een mooi detail met kralen en een touwtje.

    ReplyDelete
  3. Wat een werk! Maar ik blijf het een gaaf idee vinden! Mooi de kraaltjes en zo aan! Groetjes, Gerrina

    ReplyDelete
  4. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt. heel leuk met die gaatjes erin.

    ReplyDelete
  5. Heel erg leuk!!! Wat een idee zeg!!!

    ReplyDelete
  6. Mooie variatie op Inges kaart.
    Tof met de slinger in de boom!

    ReplyDelete
  7. Zeer origineel, geeft echt een leuk effect!

    ReplyDelete
  8. Die kaart van Inge spookt ook al even door m'n hoofd, ik was van plan de screw punch in te zetten :) Jouw versie is supergaaf, heerlijke frisse kleuren, leuk model kerstboom, geinige 'piek' met touwtje en kralen. Een heel eigen draai.

    ReplyDelete
  9. Gaaf, jouw versie van Inge's boom! Helemaal leuk hoe je die 'ballen' in de boom hebt gehangen.
    Fijne avond, Ellen

    ReplyDelete
  10. Wat een superleuke variatie op Inge's kaart, erg leuk gedaan met die kralen!

    ReplyDelete
  11. Oh help, ik krijg weer flashbacks naar mijn gestuntel met de eyelet-tool in het dikke papier, haha! Goed om te zien dat er nog iemand zo gek was om het op die manier te doen haha (eigenlijk is het heel handig natuurlijk!), maar ik vermoed dat het bij jou wat soepeler is verlopen. Ik zie drie verschillende grootte gaatjes, leuk! (Ik heb er maar twee) In vind dat je kaart lekker frisse kleurtjes heeft en super leuk hoe je het touwtje met de kralen hebt bevestigd. Helemaal leuk dus, jouw gaatjes-kerstboom-kaart. En bedankt voor het linken!!

    ReplyDelete
  12. Gaaf en een goed idee om dat met de big bite te doen. Heb een tijdje geleden zo n apparaat aangeschaft.Maar zo gaat het ook. Groetjes, Marleen.

    ReplyDelete
  13. Schitterend...
    Wat leuk die kralen!!!

    ReplyDelete
  14. Je hebt al een hele reeks mooie kerstkaarten. En allemaal zo vrolijk en fris...

    Groetjes,
    Jeanine

    ReplyDelete
  15. What a gorgeous tree card!! Great how the red string is attached with the beads!!

    ReplyDelete
  16. Heel erg leuk, vooral dat slingertje, dat maakt het helemaal af.
    Wel veel werk, al die gaatjes, maar je mag er trots op zijn, erg mooi geworden.

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!