2011-08-18

Flowers and Gesso #4

  Dit zijn de laatste kaarten van mijn 'bloemen en gesso' reeksje.
De stempels weer afgedrukt in een dikke laag gesso. Tot mijn grote verbazing lukte dat met deze negatiefstempels verrassend goed.
Vier 10x10 kaartjes gemaakt met de afdrukken. Kleur aangebracht met acrylverf en daar ook de achtergrond mee gestempeld.

These are the final cards of my 'flowers and gesso' series.
 Again, I put the flower stamps into a layer of gesso. These stamps have a lot of negative space, it was a nice surprise the technique worked so well here.
Made 4 square cards (2,5x2,5"). Colored the flowers with acrylic paint. Used acrylic paint to stamp the background too.

All stamps Hero Arts:
Pastel Petals
Magical Background CG211

17 comments:

  1. wat een bijzonder effect!
    en wat een fijne kleurtjes....
    ik ga dat zeker een keer uitproberen.

    groetjes, Evelyn

    ReplyDelete
  2. mooi je bloemen in zuurstokkleuren, ook weer een leuke kraal met touwtje, heel fraai resultaat!

    ReplyDelete
  3. Mooi! Die stempels heb ik ook nog liggen. Wat een leuk effect!

    ReplyDelete
  4. These look great-the gesso's so effective.

    ReplyDelete
  5. Wat weer mooi gedaan! Prachtige kaarten!!

    Ik wou volger worden van je blog. Maar dat lukt helaas niet.

    Groetjes Judith

    ReplyDelete
  6. wat mooi zeg, die gesso-techniek!

    ReplyDelete
  7. You are having some good fun with your gesso I see. Summer pinks...xox Corrine

    ReplyDelete
  8. Anneke-Gesso-Felle kleuren-Bloemen...
    een super combinatie!!!

    Telkens om vrolijk van te worden.
    Dus: een vrolijke vrijdag ook voor jou, Anneke!
    Groetjes Judith

    ReplyDelete
  9. Ik weet niet wat ik het eerst of het laatst moet bekijken. Wat heb je weer mooie creaties gemaakt. En zoveel variatie. Leuk idee om in gesso te stempelen. Groetjes, Marleen.

    ReplyDelete
  10. mmmwonderful effect! This looks great!! Nice cards too!

    ReplyDelete
  11. Heel mooi effect van deze stempel/gesso combinatie! Prachtig!
    Het kleurtje van de acrylverf geeft een mooi verweerd uitzicht! Heel geslaagd!

    ReplyDelete
  12. Ik kwam via via op je blog en het ziet er allemaal erg leuk uit. Ik kom zeker vaker kijken.
    Als je het leuk vind kom dan bij mijn blog langs.
    Groetjes Janny

    ReplyDelete
  13. Maar Anneke, waarom geen #5 en #6 etc? Ik vind dit echt een mooie reeks en een prachtige afsluiter :-) Heel goed weekend!

    ReplyDelete
  14. Stempels en Gesso, een prachtige combinatie.
    En dat laat jij hier helemaal tot zijn recht komen, prachtig!!

    ReplyDelete
  15. Wauw, deze zijn prachtig!! Wat een mooi effect, die gesso stempeltechniek!! (lekker kliederen, zeker??)

    Mooie stempels ook!

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!