2018-08-05

Art Marks #12

To hot to start big projects these days. Last week I worked in my tiny pocket journal.
This page already had color on it. I only had to take a black fineliner and a white marker to create some doodles.

Het is veel te warm voor grote projecten. Daarom maakte ik een paar pagina's in mijn kleine pocket journal.
Hier gewerkt op een pagina die al kleur had. Ik hoefde alleen maar een zwarte fineliner en een witte marker te pakken om wat te krabbelen.

To the left page I applied paint scraps from a previous project.
I finished the page off using paint, a stamp and some stencils.

Op de linker pagina had ik al eerder een restje groene verf uitgesmeerd.
Een stempel, verf en een paar stencils gebruikt om af te werken.

This is the pocket journal I worked in.

Dit is het kleine art journal waar ik in werkte.

This journal is always on my desk. I reach for it when I have leftover paint, paper, tape...
A quick and easy way to fill pages.

Ik heb het altijd bij de hand om restjes verf, papier, tape.....in te smeren/in op te plakken.
Zo ontstaan de pagina's bijna vanzelf.

3 comments:

  1. Ideaal hittegolfjournal :) Mooie pagina's.

    ReplyDelete
  2. met wat 'gekrabbel', zoals jij het noemt, bekom je toch weer wat leuke extra effecten

    ReplyDelete
  3. Oh wat leuk. Slim om dat te doen met die warmte. Ik ben aan het inkleuren gegaan van diecuts. Had ook geen zin in grotere projecten.

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!