2023-01-27

Out of Sight #2

 

I have a lot of stamps, even favorite ones, that I forgot about for quite a while. 
I have the intention to dust off those stamps in 2023. 
Today I've chosen a Geranium stamp and 2 definition stamps by Hero Arts.

Ik heb een heleboel stempels, waaronder ook een aantal favorieten, die ik al een tijdje uit het oog verloren ben. Ik nam me voor om in 2023 deze stempels eens van onder het stof te halen.
Vandaag koos ik voor een geranium stempel en 2 definitie stempels van Hero Arts.

I started by stamping the flower with gesso. Next I colored the tag with Distress Ink. The gesso works as a resist, I love the effect. 
The marks and the text were stamped with Distress Oxide Ink. 

Begonnen met het stempelen van de bloem met gesso. Daarna het label gekleurd met Distress Inkt. De gesso werkt als een resist, een heel tof effect vind ik. 
De 'marks' en de tekst gestempeld met Distress Oxide inkt. 

I bought the ribbon I used for the tag toppers at Flying Tiger.

Het lint dat ik gebruikte voor de tag toppers vond ik bij Flying Tiger.

Stamps
Donna Downey Studios & Unity Stamp Company: Wild Geranium DD-962A
Hero Arts: Dictionary Greetings CL479
Darkroom Door: Mini Marks

Distress Ink & Distress Oxide Ink: Lumberjack Plaid, Cracked Pistachio, Salvaged Patina, Kitsch Flamingo, Saltwater Taffy

2 comments:

  1. Mooi! De geraniumstempel is ook één van mijn favorieten, die een beetje te ver weg ligt. Ook de combinatie van gesso en distress inkten vind ik altijd mooi. Geeft een zacht resist effect.

    ReplyDelete
  2. deze stempel blijft toch een toppertje, he !

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!