2017-11-27

New Matchboxes

I'm still not tired of making these gift boxes.
For this set of recycled matchboxes I used Tim Holtz paper and my new MFT Deer Love dies.

Wegens groot succes maak ik ze elk jaar opnieuw, deze wensendoosjes. Deze keer ging ik aan de slag met mijn nieuwe MFT rendierstansen en het papier van Tim Holtz.

I colored the white text paper with Distress Ink 'Cracked Pistachio'. 

Het witte tekstpapier kleurde ik bij met Distress Inkt 'Cracked Pistachio'.

For each cover I used 3 different patterns.

Voor elke buitenkant drie verschillende motiefjes gebruikt.

I decorated the inside drawers with paper too.

Ook de lades versierde ik met een bijpassend papiertje.

The tiny heart was done with a die from the MFT Deer Love set as well.

Het kleine hartje maakte ik ook met een stans uit de de MFT Deer Love set.

The metal tokens are by Tim Holtz. I highlighted the text using a white Distress Crayon.

De metalen schijfjes zijn van Tim Holtz. De letters bewerkt met een witte Distress Crayon.

The text on the garland was stamped with letters from the Darkroom Door 'Alpabet Medley' stamp set. It says 'Best Wishes'.

Beste Wensen stempelde ik met letters uit de Darkroom Door 'Alphabet Medley' set.

 In the box there is room for a garland as well as for money or a gift voucher.

Voor de doosjes werk ik met grote luciferdozen. Daar past de slinger perfect in en blijft er nog plaats over voor geld of een kadobon.

Stamps 
Darkroom Door: Alphabet Medley

Dies 
My Favorite Things: Deer Love 

Paper
Tim Holtz Idea-ology: Christmas Paperstash

12 comments:

  1. Ooh, wat origineel en leuk weer! Die doosjes zijn zo gaaf, dat heb je weer prachtig voor elkaar!!

    ReplyDelete
  2. Mooi om te zien hoe je weer een andere draai gaf aan deze doosjes. Ik kan me voorstellen dat je er succes mee hebt!

    ReplyDelete
  3. Deze kerstversie van jouw doosjes is helemaal geweldig! Niet zo gek dat je daar succes mee hebt.

    ReplyDelete
  4. Prachtige doosjes, met zo veel mooie details.

    ReplyDelete
  5. Super leuk idee, een kerstwens in een doosje. En zeker met een kadobon of geld erbij in! Ga ik onthouden, je hebt ze ook nog eens prachtig versierd!

    ReplyDelete
  6. Het papier is prachtig en die kleur groen die jij er aan toevoegde maakt het net wat vrolijker.
    De doosjes blijven gewoon leuk !

    ReplyDelete
  7. Ze blijven leuk en dit papier is geweldig mooi zeg en dat rendier is gaaf!!

    groetjes van Ank

    ReplyDelete
  8. Oh, wat zijn ze weer mooi, die speciale doosjes van jou, supertof ! Groetjes, Enny

    ReplyDelete
  9. Wat een origineel idee en wat een mooie uitvoering.

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!