2017-11-18

Christmas & Circles #7

On the background of this card I used the Darkroom Door Polka Dots background stamp, did the stamping with pink paint. At the bottom I attached a strip of patterned paper.

Voor deze kaart de Darkroom Door Polka Dots achtergrondstempel afgedrukt met oudroze verf. Onderaan een strookje gedessineerd papier opgeplakt.

I stamped one of the big baubles from the Fine Baubles stamp set on painted book text. I heat embossed the print with white embossing powder.

Eén van de grote kerstballen uit de Fine Baubles set afgedrukt op geverfde boektekst. De print bewerkt met wit embossingpoeder. 

I finished the card off with white ribbon and black thread n°10.

De kerstbal verder afgewerkt met wit lint en zwarte draad n°10.

Stamps
Different Colors: SE-00176 Christmas with Love

12 comments:

  1. Een supermooie kaart Anneke, leuke achtergrond, prachtige kerstbal en kleuren ! Groetjes, Enny

    ReplyDelete
  2. Ik ben fan van al jouw kerstkaarten, dus ook van deze. Prachtig!

    ReplyDelete
  3. Heel mooie kleuren samen en een leuk ontwerp. Alle elementen gaan zo goed samen.

    ReplyDelete
  4. Altijd orgineel zijn jouw kaarten. tof!

    ReplyDelete
  5. Ik vind hem helemaal geweldig! Hoewel roze in mijn beleving totaal geen kerstkleur is heb ik bij deze kaart direct een kerstgevoel! Mooi gecombineerd die eigengemaakte achtergrond met dat zwarte dessinpapier.

    groetjes van Ank

    ReplyDelete
  6. leuk zo met die tekst erbij en de niet-traditionele kleuren !

    ReplyDelete
  7. Wat een plaatje Anneke! Ik vind het contrast van het zachte rose en het stoere zwart zooo mooi!!

    ReplyDelete
  8. Heel mooie kaart! Weer zo origineel in je kleurengebruik... ik zou dat ook graag kunnen ;-)
    Groetjes, Ilse

    ReplyDelete
  9. I love everything about this beautiful card: absolutely lovely!

    ReplyDelete
  10. Ook deze is weer zó mooi Anneke, alweer een topper!!

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!