2017-05-22

Handlettering #2

As I mentioned earlier I restarted the Letter Love 101 online course by Joanne Sharpe. This is a journal I've made for these lessons.

Zoals ik in een vorig bericht al meldde ben ik opnieuw begonnen met de Letter Love 101 lesjes van Joanne Sharpe. Dit boekje gemaakt met de bedoeling om er in te gaan schrijven.

Lots of colorful pages inside.

Veel kleurige pagina's binnenin.

I decorated the pages with prints made with my gel printing plate and spray inks.

Prints gemaakt met de gel printing plate en spray inkten. 

For the printing I was inspired by a video by Birgit Koopsen.

Voor het printen inspireerde ik me op een filmpje van Birgit Koopsen.

Ten pages of unequal size.

Het boekje telt tien pagina's van ongelijke grootte.

I used watercolor paper.

Ik werkte op stevig aquarelpapier.


I did the binding with duct tape and washi tape.

Alles aan mekaar vast gemaakt met duct tape en washi tape.

I have the intention to write on the pages.

Het is de bedoeling om het te vullen met letters. 

I decorated the front cover using paint, stencils and stamps.

De voorkant versierd met verf, stencils en stempels.

Yesterday Ellen and Mariken came to visit and they made a journal like this as well. On the photo you can see some of the pages they've made. I'm sure they will show the end result on their blogs soon. 

Gisteren waren Ellen en Mariken hier, zij maakten ook elk zo'n boekje. Op de foto zie je een deel van hun prints. Hun afgewerkte boekjes zie je vast nog verschijnen op hun blogs.

Stamps
PaperArtsy: EKD01, EDY12, JOFY21
Unity Stamp Company: Pixie Sprigs

BewarenBewaren

15 comments:

  1. Prachtig! Ik ben ook al benieuwd naar de letters waarmee je het gaat vullen...
    Groetjes, Nele

    ReplyDelete
  2. Oh leuk Anneke! Zo kleurrijk. Nieuwsgierig naar het vervolg.

    ReplyDelete
  3. Wat een gave boekjes hebben jullie gemaakt en wat gezellig om dit samen te doen, ben errruggg benieuwd naar de letters!

    ReplyDelete
  4. Kijk, daar is ie! Jouw prachtige boekje dat nu ook een beetje 'ons' boekje is ;-) Ik heb genoten zondag! Het was supergezellig en je hebt ons echt weer veel geleerd. En verwend met lekkere lattes en een heerlijke lunch. Dankjewel dat jij mijn verjaardagscadeau wilde zijn!

    ReplyDelete
  5. Wat grappig, ik heb je net gemaild, mijn tekst lijkt sterk op wat Ellen schrijft! Je was een topverjaardagscadeau voor haar, en daar ben ik graag bij! Wat ben ik blij en trots op mijn mooie boekje en de kaarten! Jouw boekje is uiteraard een topper, en de onze volgt morgen...We hebben genoten, maar dat heb je vast wel gezien!! Xx

    ReplyDelete
  6. Mooi boekje, heerlijke kleuren! Ben nieuwsgierig naar het vervolg.

    ReplyDelete
  7. Prachtig, heerlijke kleurtjes en jaaaaa ik ga die stempel toch nu echt bestellen, hij is té leuk 😉😍

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik bedoel die mm stempel van dina, van je andere post ;-)

      Delete
  8. Dat moet een topdagje geweest zijn!

    ReplyDelete
  9. mooi ! En uiteraard ben ik nu wel héél nieuwsgierig wat erin geschreven zal worden !

    ReplyDelete
  10. Geweldig boekje!! Wat een leuke workshop heb je er van gemaakt. Ben ook heel benieuwd hoe het er met lettering uit gaat zien!!

    ReplyDelete
  11. Wauw, prachtig !!! Wat maak jij toch een ontzettend mooie / leuke dingen 💕💕💕

    ReplyDelete
  12. Wat een gaaf boekje heb je er van gemaakt!!

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!