2016-11-09

Snow

Voor de achtergrond 2 verschillende stencils gebruikt, er doorheen gesponst met Distress Inkt. Gewerkt op een ondergrond die ik eerst kleurde met verdunde Distress Inkt 'Weathered Wood'.

To create the background I sponged through 2 different stencils using Distress Ink. I worked on paper I colored with 'Weathered Wood' Distress Ink first.

De bomen eerst gestempeld met Distress Inkt en ze daarna nog een keer overstempeld met bijpassende StazON Inkt. De witte dots in de lucht deed ik met een stencil.

I stamped the trees with Distress Ink and overstamped them with StazOn ink in matching colors. The dots in the sky were done with a stencil.

Tenslotte nog een laagje sneeuw aangebracht en een wens gestempeld.

I applied some snow and finished the card off by stamping a wish.

Stamps
Art Journey: 2 Christmas Trees
  Artemio: text

Tim Holtz Layering Stencils: Scribbles, Linen
Simon Says Stamp: Falling Snow

Aleene's True Snow

11 comments:

  1. Ik ben fan van al jouw kaarten, dus ook van deze. Mooie tinten en gave sneeuw.

    ReplyDelete
  2. Heel mooi! Ik hou van de bomen - door de twee verschillende kleuren krijgen ze echt diepte.
    Groetjes, Nele

    ReplyDelete
  3. Dit is weer een super mooi kaartje Anneke, heel mooi stempelwerk met mooie details!!

    Groetjes
    Maria

    ReplyDelete
  4. Hele mooie kaart en mooie kleuren ook.
    Groetjes, Els

    ReplyDelete
  5. Ik vind 'm gaaf! Mooie kleuren en zo'n frisse kaart! Groetjes, Gerrina

    ReplyDelete
  6. Prachtig gedaan, heel mooie achtergrond, super bomen en toffe kleuren ! Bedankt voor de uitleg ! Groetjes, Enny

    ReplyDelete
  7. Blauw en groen, mooi! Tof effect van het dubbele stempelen.

    ReplyDelete
  8. Gaaf, leuk zoals je de kerstboompjes van Art Journey verwerkt hebt!!

    ReplyDelete
  9. Heel,heel mooi ! Fijn en klassevol !

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!