2015-03-14

Gelli Plate Prints #4

Ik combineerde deze vogel al eerder met de kantstempel

I made cards with this bird in combination with the lace stamp before.

De vogel is gestempeld op een gelli plate print. Op die manier heb je wel heel snel een gekleurd/geverfd vogeltje klaar :)

I stamped this bird on a gelli plate print, a quick and easy way to color stamped prints :)

Een paar vegen lichtgroene verf gezet op een restje papier en daarop een andere vogel uit de Dina collectie gestempeld.

 I made a few brush strokes with green paint on a paper scrap. Stamped another bird by Dina on that painted paper and cut out.

Ik knip niet graag dus om te vermijden dat ik poten moet uitknippen stempel ik de vogel eerst rechtstreeks op de kaart en plak er dan achteraf het uitgeknipte lijfje op.

I'm not that fond of cutting out details (legs in this case) so I stamped the bird directly onto the background first. Then I cut out the bird (without legs) and glued it on the stamped image.

Stamps
Dina Wakley Media: Scribbly Birds
Hero Arts:  S5317 Stardust Lace
Darkroom Door: Simple Sayings
Catslife Press 1079B
Elke Verschooten (gefeliciteerd)

15 comments:

  1. Zoals jij de kaarten uit je mouw schudt, wow! Eentje staat hier op de kast te blinken :) Dank je wel!

    ReplyDelete
  2. Wat een leuke kaarten met evenzo leuke stempels die je gebruikt hebt. Groetjes Janny

    ReplyDelete
  3. De vogeltjes matchen goed met de kantstempel, ze zijn leuk geworden. Vooral de derde vind ik prachtig van kleur!

    ReplyDelete
  4. Geweldig zoals die mooie kant stempel zo goed te combineren blijkt met de modernere achtergronden en stempels Anneke!
    Groetjes, Alie

    ReplyDelete
  5. Prachtige kaartjes Anneke, hele mooie achtergronden en vrolijke vogeltjes,echt lief!!!

    Groetjes
    Maria

    ReplyDelete
  6. Ik knip wel graag maar zulke dunne pootjes gaan dan toch vaak krullen of slaan dubbel, gebruik daarom bij 'dunne' stukjes ook graag jouw manier ! Net als Godelieve vind ik dat het net lijkt of je de kaarten uit je mouw schudt. Het vogeltje is een superstempel en ziet er telkens weer anders uit, net een modeshow.
    Een Gelli plate staat ook op mijn verlanglijst !

    ReplyDelete
  7. Alle 4 even mooi! De kantstempel vind ik echt super! Waarmee heb je hem gestempeld? Groetjes Nicole

    ReplyDelete
  8. Guten Morgen, liebe Anneke...
    du zauberst mir grade ein Lächeln ins Gesicht.
    Ich liebe diese fetten Vögel.
    Du hast richtige kleine Kunstwerke damit geschaffen. Ich bin total begeistert.
    Superschön.

    Herzlichst Sophie

    ReplyDelete
  9. Wauw, dat is weer een geweldig tof idee ! Het zijn prachtige kaarten geworden, heel mooie kleuren, en met mijn favoriete vogeltjes !! Groetjes Enny

    ReplyDelete
  10. Slim idee, van die pootjes!
    Je kantstempel vind ik mooi gebruikt... ik heb er ook 1 , ik zal em eens weer opdiepen.
    Vrolijke kaartjes zo!

    ReplyDelete
  11. Prachtige kaarten! Mooie kleurtjes en de stempels combineren goed met elkaar.

    Gr. GZ

    ReplyDelete
  12. Hi hi, ik begrijp wat je bedoeld, zo los ik ook vaak mijn "geen zin in knippen" op.
    Of ik teken de pootjes.
    Mooie kaartjes zeg, wat zijn en blijven dat toch een leuke stempels, die vogeltjes.

    ReplyDelete
  13. Ik vind jouw vogel-kaarten altijd bijzonder! Vooral de laatste in blauw - die is mijn favoriet. Dat komt omdat ik van blauw houd ((-:

    ReplyDelete
  14. Een prachtige reeks kaarten; gestempelde pootjes en een geknipt lijf is een super tip ; de kantstempel is prachtig en oogt heel mooi in deze creaties .

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!