2015-03-10

Garlands

Ik wilde al heel lang een keer deze soort papieren slingers maken en nu is het er eindelijk van gekomen.
Ik zag ze onder andere al hier en hier.

I finally had time to make some paper garlands, they were on my to do list for a long time.
I spotted garlands like these here and here.

Mooi alleen....

They look cute on their own...

...maar nog leuker met een aantal samen.

...but even cuter in a bunch.

Per slinger ponste ik 100 rondjes uit restjes geverfd papier, gelli prints, stempelwerk, boekpapier...Ik plaatste telkens 2 rondjes op elkaar en stikte zo 50 rondjes aan mekaar. Meer houdt het echt niet in, super simpel!

For each garland I punched 100 circles out of painted paper scraps, gelli prints, book text, stamped paper...I layered the circles two by two and machine stitched them together. Easy peasy!

Zeven slingers later is mijn restjesbak toch iets geminderd :)

A good way to use up lots of scraps :)

En ik maakte een nieuwe banner voor mijn blog.

And I created a new blog banner.


22 comments:

  1. Super vrolijke en leuke slingers. Alleen maar plussen voor deze creatie, zelfs een mooie banner... Top!

    ReplyDelete
  2. Gaaf, super mooie gekleurde slimger Anneke!

    ReplyDelete
  3. Geweldig, zowel als slinger, als ook als banner.

    ReplyDelete
  4. Wat een werk, ponsen, stikken,... Maar zo mooi. Slim om die slingers meteen als originele blogbanner te gebruiken!

    ReplyDelete
  5. Zeven slingers --- 700 cirkels ! Wow ! Daar ben je wel eventjes mee bezig ! Maar met een knap resultaat; zowel de slingers als de mooie, kleurrijke banner !

    ReplyDelete
  6. Bij het zien van de kleine foto in mij sidebar werd ik al vrolijk, maar eenmaal hier op je blog is het helemaal feest. Heel gaaf! Ook je blogbanner!

    ReplyDelete
  7. Ben je al begonnen met de grote schoonmaak, Anneke ? Dat ruimt zeker op zoveel rondjes uit de voorraaddoos. Leuk dat je blogbanner ook meedoet, het is net of de lente komt met al die vrolijke kleuren !

    ReplyDelete
  8. Heel mooi, maar hier heb je echt veel werk en tijd in gestoken dat kan je zien!!!

    Groetjes
    Maria

    ReplyDelete
  9. Geweldig ! Dat ga ik ook eens doen !
    Bedankt voor het idee !
    Groetjes ☆ sarah ☆

    ReplyDelete
  10. Prachtig, zoiets heb ik ook een keer gemaakt. Mooie foto´s.

    ReplyDelete
  11. Hey Anneke,

    Wat een geweldig leuk idee! Super om te maken, feestelijk om op te hangen... Ben fan!!

    Liefs,
    Nancy

    ReplyDelete
  12. What a beautiful garland... great!
    Good idea to take it as a banner background!

    ReplyDelete
  13. Oh wat leuk en zo kleurig, die slingers ! Tof idee om restjes te verwerken. En ik vind je nieuwe banner super mooi ! Groetjes Enny

    ReplyDelete
  14. Wat een originele banner!

    Gr. GZ

    ReplyDelete
  15. Wat een originele banner!

    Gr. GZ

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!