2014-06-18

Stamping with Stencils

Een tijdje geleden bestempelde ik een paar labels met een stencil
Vandaag nog één van deze labels afgewerkt.

A while ago I stamped on some tags with a stencil. 
Today I finished one of those tags.

Bloem en hartje komen uit de restjesbak.

The flower and heart are leftovers from previous projects.

Nog meer restjes....

More scraps....

Stamps
Darkroom Door: Carved Flowers
Clearly Besotted: Love Hearts
Justjohanna (text)

Tim Holtz Layering Stencil: Hearts

My Mind's Eye: Enamel Dots

15 comments:

  1. Mooi!!! Het rijtje enemal dots vind ik super.
    Groetjes, Ellen

    ReplyDelete
  2. Wauw, nog zo'n lekkere fris zoete combi! Nog even een vraagje, dat lint, bovenaan, dat kleur je zelf, welk lint gebruik je en waar koop je dat?

    ReplyDelete
  3. mooie tag, maar ja, jij hebt ook altijd van die mooie restjes :o)

    ReplyDelete
  4. Super mooie tag Anneke, doet me een beetje aan PIP denken :)

    ReplyDelete
  5. Echt een schattige tag, mooie kleuren, leuke combi van stempels. Het lint bovenaan is weer supergaaf bevestigd.

    ReplyDelete
  6. Love this,the colours are really fab,reminds me of a bag of fruity sweets!

    Donna x

    ReplyDelete
  7. Gave techniek! Ziet er erg vrolijk uit, deze tags!

    ReplyDelete
  8. Zeer leuk label! Wat doe je daar eigenlijk mee? Geef je dat ook als kaartje?

    ReplyDelete
  9. Het lijkt wel een rijtje snoepjes, die enameldots.......een heerlijke kleurcombinatie ! Mijn vingers jeuken om de techniek te doen maar heb nog geen tijd gevonden.....

    ReplyDelete
  10. Lekker vrolijk! En dat van die snoepjes wou ik ook zeggen... Groetjes, Gerrina

    ReplyDelete
  11. Wat een tof label weer!

    Liefs Sanne

    ReplyDelete
  12. En het LIJKT zo simpel he?!!!!!
    Mooi hoor.

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!