2014-06-21

Live a Life Inspired

Dit is de eerste spread van een nieuw Art Journal. Het formaat (A4) is veel groter dan ik gewoon ben, het lijken ineens reuze pagina's :)

I've started to work in a new Art Journal. The pages (size A4)  are 'big' compared to my previous journal :)

Om je een idee te geven...

See the difference...

Eerst gesso gesmeerd op de pagina's en daarna cijfers geplakt.
Vervolgens een heleboel verflagen aangebracht met de nieuwe verfjes van Dina Wakley.

I first applied gesso to the pages. After drying I added numbers randomly. I colored the background with Dina Wakley's Media Paint.

"Bloemen" geverfd met verschillende kleuren.

Colored "flowers" with the same paint.

Stempelwerk met stempels, dopjes...

Did some stamping with regular stamps, lids...

...en mijn vingertoppen :)

...even with my fingertips :)

Spettertjes....

Added some paint splashes...

Passende tekst :)

This quote fits me :)

Stamps
Art Journey: Ripples Small
Darkroom Door: Harlequin Texture Stamp
Unity Stamp Company: Create to Breathe DD-928A

Inspiratie Donna Downey
Ik heb het voorbeeld van de ''juf' wel niet helemaal gevolgd :)

Inspired by Donna Downey

21 comments:

  1. Leuk, zo grote bladen zorgt wel voor een nieuwe uitdaging denk ik. Weer knap gemaakt!

    ReplyDelete
  2. Je bent er toch maar mooi in geslaagd om die grote bladzijden te vullen. Leuk afgewerkt met spatjes!

    ReplyDelete
  3. Erg mooi. Wanneer begin ik eens in mijn maagdelijk witte journal? Je inspireert me erg!

    ReplyDelete
  4. Prachtige pagina's Anneke, kan me voorstellen dat het even wennen is op dit formaat. Ik ben zelf op dit formaat begonnen en voelde me in het begin ook erg verloren op dat grote vel :)

    ReplyDelete
  5. Prachtige spread, maar inderdaad wel een lastig formaat, tenminste vind ik.

    ReplyDelete
  6. great page...can't wait to see the next ones

    ReplyDelete
  7. Prachtig begin van een nieuwe journal waar je al je creativiteit op los zal kunnen laten met de nog grotere pagina's. Kijk al uit naar meer!
    Lieve groet,
    Marian

    ReplyDelete
  8. This is gorgeous,love the palette and all the circles in your design, so pleasing to the eye.
    Smiles:)
    Sue

    ReplyDelete
  9. Ook met deze grote bladzijden weet jij wel raad. Prachtig!

    ReplyDelete
  10. Bij mij ligt 't A4 formaat maar te liggen na er 2 in gemaakt te hebben; A5 voelt ook hier wat veiliger, terwijl ik wel grotere LO's en canvassen maak...
    Deze is weer heerlijk van kleur! Fijne zondag, Gerrina

    ReplyDelete
  11. Erg mooie pagina's Anneke!
    Fijne zondag verder, Alie

    ReplyDelete
  12. Love your journal pages, very inspirational.
    I would love a proper journal I am currently working in a spiral bound field sketchbook which is slightly smaller than A4 and have to work single pages.

    ReplyDelete
  13. love this sides...they´re perfect.

    ReplyDelete
  14. love this sides...they´re perfect.

    ReplyDelete
  15. Kan me jouw gevoel wel voorstellen. Had het zelf in het begin ook. Maar het went wel.......
    Het zijn mooie AJ's geworden. Ze zouden niet misstaan in de klas van Donna!! Ben wel jaloers hoe jij die bloemen hebt ingekleurd.

    Gr. GZ

    ReplyDelete
  16. Twee prachtige pagina's Anneke! Weer waanzinnig mooie kleuren en achtergrond, super mooi! De bloemen zijn ook echt prachtig.
    Lijkt me best lastig om ineens zoveel groter te moeten werken. Went vast wel, maar je moet toch ook "anders" denken bij een zodanig ander formaat.
    Wel leuk!
    Groetjes van Yvon

    ReplyDelete
  17. Ik vind dit echt helemaal geweldig. Ben er zelf ook heel voorzichtig mee bezig maar zit af en toe met mijn handen in het haar maar dat stempelen met doppen en glaasjes vind ik nog steeds een hele goeie tip van jou.
    Fijne dag en groetjes.
    Ik heb problemen met mijn leeslijst, krijg maar 1 melding door en moet dus nu zelf alle blogs die ik wil bekijken opzoeken. Heel lastig.

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!