2014-06-15

Gelatos

Weer een pagina gemaakt in mijn Art Journal vandaag. Alles gekleurd en gestempeld met Faber Castell Gelatos.

I made another spread in my Art Journal today. Did the coloring as well as the stamping with Faber Castell Gelatos.

Deze kleurtjes gebruikt.

Used these colors.

De bloemenstempels beïnkt met Gelatos, hier een dun laagje water over gesprayed met een Mini Mister en daarna de bloemen afgedrukt op het onbewerkte papier.

I inked up the flower stamps with the Gelatos, sprayed some water on top and stamped straight on the blank paper of my journal.

Voor de achtergrond strepen gezet met blauwe en gele Gelatos en alles uitgeveegd met een nat penseel.

For the background I scribbled with blue and yellow Gelatos and blended the colors with a wet paint brush.

Stelen getekend, schaduw en witte accenten aangebracht op de bloemen.

Added stems, white accents and some shadow to the flowers.

Stamps Darkroom Door:
Carved Flowers
Full Bloom Vol 2

19 comments:

  1. Mooi zeg!! Die bloemen springen er helemaal uit. Heb mijn gelatos nog nooit gebruikt in combinatie met stempels. Dat moet ik toch zeker een keer gaan proberen.

    Gr. GZ

    ReplyDelete
  2. Leuke techniek, werken met gelatos!
    Lekker kleurrijk en prachtige tekst.
    Ook prachtig met de resisttechniek! :-)
    Groetjes,

    Marjolein

    ReplyDelete
  3. Ergens liggen in onze kast Gelatos, ooit heeft mijn zus deze geweldige 'stiften' onze kinderen cadeau gedaan. Maar helaas kan ik ze niet meer vinden. Misschien zijn ze toch al op...?
    In ieder geval vind ik deze pagina's weer het einde! Zo herkenbaar fris en vrolijk, zo herkenbaar een Anneke-creatie!!!
    Ik wens jou dan ook een vrolijke week!

    ReplyDelete
  4. Wow, dat is mooi gedaan! En je foto's zijn om van te snoepen!

    ReplyDelete
  5. weer een prachtige spread

    ReplyDelete
  6. Weet niet wat gelatos is, neem aan een soort krijt ! Zie wel dat jij er iets moois mee kan creeeren !

    ReplyDelete
  7. Wat een mooie verdeling en kleuren op je spread! De Gelato's heb ik me kado laten doen bij een gelegenheid en ben er blij mee; ze werken toch net wat anders als de NeoColoursII die ik al vanaf m'n middelbare schooltijd had... Wat maak je toch mooie foto's van je werk! Steeds is het een genot om ze te zien! Groetjes, Gerrina

    ReplyDelete
  8. Nog nooit gewerkt met gelatos.......ik ken ze niet eens! Maar als ik zie hoe mooi van kleur ze zijn en hoe mooi de kleuren in elkaar overlopen, dan moeten ze haast wel geweldig zijn.
    Het zijn weer twee prachtige pagina's !!
    Fijne dag, groetjes Mary

    ReplyDelete
  9. Wat een mooie kleuren. Prachtige pagina's en de stempels ja die zijn geweldig. Je weet er weer een prachtig iets van te maken. Super!!

    ReplyDelete
  10. Hele mooie kleuren, ziet er fantastisch uit!

    ReplyDelete
  11. Prachtige bloemen en in combinatie met het tekststempel natuurlijk helemaal perfect. Gaaf hoe je de enemal dots langs de stelen hebt geplaatst, alsof het blaadjes zijn.
    Groetjes, Ellen

    ReplyDelete
  12. Wonderful colored pages with the Gelatos, I love the smooth effect. I've bought the Gelatos too and have shown my first page with them at the 12. juni on my blog.
    Lieve Groetjes Anja

    ReplyDelete
  13. Van de gelatos op jouw foto's kan ik al genieten laat staan van de mooie creatie die jij ermee hebt gemaakt.
    Mooi met de schaduweffecten en je witte accentlijntjes ....; top!

    ReplyDelete
  14. Erg mooi Anneke, mijn journal ligt nog maagdelijk blank op me te wachten!!! Ooit op een dag!!

    ReplyDelete
  15. Prachtig! Mooie kleuren met die gelatos!

    ReplyDelete
  16. Mooi, prachtige kleuren!
    Leuk spul hè die gelatos.
    Groetjes van Yvon

    ReplyDelete
  17. Such a beautiful spread in your journal, I love my gelatos and your flowers and color choices are gorgeous!

    ReplyDelete

Dankjewel voor je bezoekje en je reactie, ik ben er heel blij mee!

Thank you for your visit and your comment, love it!